LANGT I FRA ROSA, MEN ABSOLUTT EN TOPPBLOGGER!


Ok, da er det på tide med et Skryteinnlegg (OG pekefinger!) for nå er eg faktisk ganske så stolt!
Flere måneder på rad nå har eg fått mail fra Blogg.no som starter slik; “Hei Toppblogger:)” Ja, for det er faktisk nettopp det eg ER! En TOPPBLOGGER! Dvs eg befinner meg blant de 20 mest leste bloggene som også får en bit av reklameinntektene 🙂 Dette er eg virkelig stolt over på mange måter!
Ergo er eg også Norges mest leste (største) Strikkeblogger!

Du som har lest meg ei stund vet at eg ikkje er en så kalt “Rosa Blogger”, eg er MEG og verken mer eller mindre! Ikkje har eg verken silkon i ræva eller puppene, ingen restylane i leppene, ei heller Botox eller falske vipper! Eg har EKTE langt hår og ekte lange negler (I perioder har eg gjerne negler fra Boots)

Ingenting av dette er i og for seg galt, MEN det bør på INGEN måte frontes!!

Eg sminker meg en gang i nye og ne for at eg selv skal føle meg vel noe som kan lette en ellers stri hverdag 🙂 Ja du, eg er heller IKKJE tynn eller veltrent! Hadde eg der i mot blogget da eg var ung,
dvs sånn 17-18 år gammel hadde nok ståa vært anderledes, da jobbet eg som modell ved siden av skolen 🙂 Den gang da var det ikkje noe som heter blogg, Facebook, Instagram etc
og ikkje var det vanlig med mobil heller.

 

 


Situasjonen i dag er den at eg er 47 år og ufør, altså en pest og en plage for en del av samfunnet,
men eg er alvorlig skadet og sliter med store smerter i hverdagen og ellers problemer med systemet
i kroppen. Slik er livet nå på det 17.året – Altså eg var bare 30 år da livet snudde på hælen!

 

I 2006 startet eg denne delen av livet mitt; Bloggverden og Strikking! Strikking har eg gjort mer eller mindre hele livet, men DA fikk strikking en annen og en større betydning i livet mitt! Uten strikking hadde eg muligens vært en inntørket rosin nå som bare satt her…..Uten bloggingen hadde eg garantert vært venneløs og helt uten noe sosialt liv – Det er i grunnen rene ord for penga!

 

 


Til daglig er eg ganske snill og grei, men veldig ofte er eg stein spikka gal!
Der av bloggnavnet; Tante er FORTSATT Gal!
(Gitt av den ene niesa vår)

 


Som VELDIG få bloggere på Topplisten blogger eg om HELT andre ting enn sminke, fashion, halvnakne(og nakne??) bilder, Glam & Glamor, mitt perfekte liv med det flotteste(dyreste)
interiøret og de riktige merkevarene!

Eg blogger hovedsaklig om strikking og alt som dreier seg om det, innimellom kan eg trø til med noen sannhetsord eller sterke meninger, ja for det må jo til en gang i blant! Ja og MAT ja! Det drypper innom en gang i blant, eller, det er Ali som lager mat og baker her i huset og han deler raust av
sine og svigermors oppskrifter 🙂

Litt av poenget mitt nå er, DU trenger IKKJE hverken se ut som ei BarbieDukke eller…..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…..ha Vakre barn, eller.

 

 

 

 

…..en Lekker mann for å bli en Toppblogger!

 

 

 

DU må bare vite at DU absolutt er GOD nok som du er!!!

Hvis du byr på deg selv og er ærlig (Et MUST!) vil du til syvende og sist klare det eg har klart!
Om du har en hobby så FORTELL! Alt trenger ikkje å dreie seg om hårkurer og brunkrem!
Livet består av SÅÅÅ mye mer enn det! By på det du har!

Har eg klart det, ja så kan du også! Eg har t.o.m klart det UTEN daglig spons og reklame
(Bortsett fra frisør av og til, noe som eg er veldig takknemlig for) Andre ting som eg sier ja til er det som kan komme leserene mine til gode! Eg kunne aldri reklamert for ting eg ikkje kunne stått inne for!
ALDRI! Har heller aldri gjort det!


La det være sagt, det trenger ikkje være et mål i seg selv å komme på Topplista, men vit at du har like stor mulighet som alle andre og det er ganske gøy når det skjer 🙂 Dessuten er vel det gjerne på HØY tid at den toppen på Topplista blir noe mer variert!?? *Bare en tanke…*

DA ER DET BARE Å ØNSKE DEG
EN MAGISK KWELL

Go`klem fra ei STOLT Vibbedille 🙂

#blogg #blogge #blogger #toppblogger #topplisten #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

20 kommentarer
    1. Du har en inspirerende og flott blogg . Har fått mange nye prosjekter på pinnene etter å ha lest dine innlegg.
      Så håper du fortsetter, akkurat som nå videre. Trenger ikke så mye glam, bare noen fine strikkeprosjekt 😊

    2. Janeelisabteh: I en helt vanlig hverdag i de fleste hjem er det lite Glam så da blir det FOR påtatt å ta det med i bloggen, da blir det “fake news” hehe

      Strikkeprosjekter skal bli, var nettopp innom Strikkenett og bestilte litt deilig garn! Det syns eg at eg fortjente *ler* Takk for herlig kommentar!

    3. Du har den aller beste bloggen 🙂
      Den har en perfekt blanding av alt, og du maler ikke livet rosenrødt. Du kaller en spade for en spade, og jeg ELSKER det 🙂
      Du har inspirert meg og fått meg til å prøve nye og “skumle” strikkeoppskrifter ( engelske ) og julegodis oppskrfter.
      jeg bare rett og slett DIGGER deg 😀

    4. Reidun: Awww eg blir helt rørt eg, men HEKKAN heller! Det er den BESTE betalinga EVER å få slike tilbakemeldinger <3 Takk, Tusen takk skal du ha! 🙂

    5. Gratulerer!
      Jeg leser kun EN blogg regelmessig og det er din. En sjelden gang sveiper jeg innom andre blogger litt sånn tilfeldig – men blir kvalm av selvskryten og glansbildet som ofte tegnes – sånn er ikke livet!
      Jeg er ikke enig med deg i alt – men det er heller ikke poenget – du fremstår ærlig og troverdig og det setter jeg pris på!
      You go girl!

    6. Knalltøft innlegg!
      Jeg følger bloggen din daglig og koser meg med å lese dine betraktninger om strikking m.m. Dessuten er det for meg, som elsker strikking, veldig spennende og inspirerende å se alle tipsene du legger ut daglig.
      Takk for en flott blogg! 🙂

    7. Gratulerer! Läser två bloggar varje dag, din och Strikkoman. Det bästa är att du är så positiv trots din sjukdom, för det är banne mig inte lätt att vara när kroppen värker. 👍🏻

    8. Hei, har nettopp blitt ufør, og har følt skammen i det å være trygdemottaker. Prøvde alt jeg kunne i flere år før jeg måtte kaste inn håndkle, etter anbefaling fra NAV og fastlege. Klamret meg fast til jobben jeg har hatt i 29 år. Er fortsatt litt usikker på hva jeg skal gjøre i hverdagene. Trener 2-3 ganger i uken. Møter venner på kvelden. Men medisinen begrenser hvor sent det kan bli. Taes den for sent, får jeg en dårlig natt.
      Du er en av de som har inspirert meg masse. Du har ståpåvilje. Du har klart å få på plass rutiner. Og du koser deg med strikking og matlaging, og du skriver flotte blogginnlegg😁
      Jeg prøver på det samme. Ble inspirert til å ta opp strikking på rehabilitering, og elsker det. Jeg venter mitt første barnebarn. Så jeg vet at dagene kommer til å bli fylt opp etterhvert. Jeg har heldigvis beholdt mitt gode humør, smiler til verden og prøver å gjøre gode ting for mine voksne barn. De er alle godt etablerte med sine samboere, elsker sin mor og gjør alt for at hun skal ha det bra❤
      Ble litt langt dette, men takk for inspirerende innlegg og flotte oppskrifter😀

    9. Hurra for deg 🙂 Beste og mest ærlig blogg jeg leser. Er helt avhengig 😂 Stå på videre, du gjør min hverdag god ❤ Gratulerer og ha ei fortreffelig helg 🙂

    10. Anne Britt Sagbakken: Tusen Takk <3 Det gjør utrolig godt med slike tilbakemeldinge 🙂 Det betyr mye for meg at bloggen betyr noe for noen <3

    11. Hinta: Tusen Takk skal du ha <3 Det tar TID å bygge seg opp en "NY" normal hverdag, men du kommer dit sakte men sikkert 🙂 Strikking er godt å ha med seg og HELDIGEN du som venter ditt første barnebarn! Eg drømmer om den dagen når det skjer, kan nesten ikkje vente <3

      Kos deg og ha ei HERLIGE Helg<3

    12. Mange gratulasjoner til deg,dette fortjener du.
      Leser bloggen din hver dag ( den eneste jeg leser)og blir imponert av deg og din stå på vilje og mot.Er det dag du ikke legger ut innlegg på bloggen (noe som forekommer uhyre sjelden),blir jeg faktisk bekymret for deg.Takk for inspirerende innlegg med håndarbeid og fra din hverdag. Stå på vi trenger deg.Du har ikke tenkt på og skrive en slags motivasjons bok? Det tror jeg hadde blitt en knallbra bok.
      Ønsker deg og dine en strålende dag og helg.
      🤗👍💚🌼🌻🌹🌷

    13. Lisbeth S: Tusen Takk skal du ha <3 En BOK ja hehe Ja det hadde jo vært noe hehe 🙂 Men ideen er absolutt ikkje dum den 😉

      KOoOS deg ha en herlig helg 🙂

Siste innlegg