RETRO PÅ PÅSKEFJELLET – SVENSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Pia Kammeborn

 

Nå er det IN å være retro på fjellet! Da passer det da slettes ikkje inn med polvotter,
men hjemmestrikke! Hva kan være mer retro enn det?? Ullvotter har man strikket i….? Ja i allefall over 150 år! Så ja, mer retro enn det kan man ikkje får det 🙂 Dessuten er det jo sååå lekkert og med det fine været som pleier å herje på Påskefjellet kan man virkelig Show off! Herlig i PåskeSOLA!

 

 

SHINE MITTENS
Bildet over
Medium Dame

 

 

 

 

 

 

 

 

Pia Kammeborn

 

MYSTERY OG LIGHT COWL
Small/Large

 

 

 

 

 

 

 

 

Pia Kammeborn

 

WISBY MITTENS
Dame/Herre

 

 

 

 

 

 

 

Pia Kammeborn

 

ROSES ARE RED
Medium Dame- Lett å justere

Alle disse oppskriftene er på Engelsk og på Svensk

* * * *

Føler eg bare har eksistert i dag hehe Formen dalte og eg ente på sofaen i nesten 4 timer!! Sov som en stein og NÅ føler eg meg faktisk MYE bedre! Satser på at det “bare” var en dårlig dag rett og slett! Er noe slapp og “rar” nå, men har pakket meg inn i et pledd her i Go`stolen og sitter å venter på Farmen 🙂 Blir spennende i dag! Tro hvem den siste som går videre er??

Ikkje har det blitt noe særlig strikking heller, tror eg kom gjennom 2 runder! Nå har eg der i mot tenkt
å gjøre noe med det for eg er ganske så annige! Blir så fint atte 🙂

Tja, eg får vel fikse litt ny kaffi før eg setter meg skikkelig god til rette 🙂 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

Go`klem fra ei litt Pjusk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #topblogger

3 kommentarer

Siste innlegg