ET MAGISK FLOTT TEPPE – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Jennifer Shiels Toland

 

Seie bare det; EIN dag SKAL eg strikket et JUMBO teppe, om eg så skal slite av meg skuldrene så skal eg ha et slikt! Eg må liksom, det må jo være det største (bokstavlig talt) man kan strikke!
Kjenner bare at eg får krampe i hendene ved å tenke på det! Men fy søren dette var fint da!??
Lekkert OG stilig, helt supert!

 

Her trenger du da slettes ikkje frykte at det er en engelsk oppskrift!! Alle kan strikke glattstrikke frem
og tilbake, du klarer å skjønne hvor mange masker du skal legge opp og etter det, ja da er det jo bare
å strikke etter mønsterdiagrammet. Verre er det ikkje 🙂 EASY PEASY!

 

Teppe strikkes med LOOPY MANGO BIG LOOP, men fytti i granskauen FOR en pris!!! Til teppet vist på bildet trengs de 3 grå og 1 hvitt nøste, altså 4 nøster à en pris på $198!!! JISES! Det blir sånn
ca rundt regnet 6.700,- kr!!! OMG er det virkelig seriøst!??? Garanter at det finnes et BILLIGERE alternativ enn dette!! Blir jo helt svett her eg sitt!! Strikkefastheten er 3 m på 10 cm så da er det vel bare å samle sammen en HAUG med nøster å strikke sånn ca 20 dobbelt!?? Ja eller noe sånt!
Hele herligheten strikkes på pinne nummer 25 mm, så hvis du har et par kosteskaft er det bare
å begynne å spikke og pusse 🙂

 

Hvis noen har et tips om rimelige mulighet er eg virkelig intressert!
Erfaring med annen type sånn smellfett garn!?? *ler mens eg tørker litt pannesvett*

JUHUUUU (redigert inn) Eg FANT garn! Garnius har det! MYYYE billigere!
Her kan du bestille og se alle de flotte fargene!! HURRA!

 

Hvis du vil strikke andre tepper, eller andre ting i denne type garn så kan du laste ned mangen GRATIS oppskrifter HER! Masse deilige Pdf`er klar til å lagres i mappene dine 🙂 Go for it!

 

 

 

 

Jennifer Shiels Toland

 

 

BELLEAYRE
Bildene over
Str 142 cm X 145 cm
GRATIS Strikkeoppskrift

* * * *

Jøss av meg altså! Sitter formelig her å gjesper i takt med regnet! FOR en grå og trist dag da gitt!
Ali har bakt å styrt i vei på kjøkkenet og på benken er det lainet opp med masse deilige KanleSnurrer!

DibHassan kom også tidlig hjem og han var sååå blid og fornøyd atte! Han har som sagt hatt Jobbedag på Joker til inntekt for “Hei Verden” og det hadde vært kjempegøy! Han ha pakket ut varer og ryddet på plass i mangen timer, han fikk FRI tilgang til bakevarene og kunne spise det han orket! haha
Den gutten orker mye + det var fri flyt av drikke mens han var på jobb:) Ska sei!

Etter endt arbeidsdag fikk han 250 kr til aksjonen + han kunne velge godsaker og drikke med seg
hjem som Tusen Takk for hjelpen! WOW! Du snakker meg om å være RAUSE!
Tror han kunne tenkte seg både en og 2 repriser på denne dagen 🙂

Eg har i grunnen bare daffet meg gjennom dagen så langt! Begynner å lure på om det er stoffskiftet mitt som IGJEN har dalt til bunnen! Kjennes sånn ut for ingenting hjelper liksom! Har sovet 7,5 time i natt og etter en så godt natt pleier eg å være ganske så oppesen skal eg si deg, men mest av alt har eg bare lyst å skli godt ned i hjørnet på sofaen og SOOOVE!! Meeen DibHassan skal på trening kl 18 og da syns eg det er litt sent for en kwil nå for eg blir jo i ørska etterpå! Får heller satse på en tidlig kwell og sove godt i natt! Jammen godt det er fredag og FERIE i morgen! 🙂

MEN, eg har da fått strikket en del og det går som en drøm skal eg si deg! Vokser sakte men sikkert
og eg ser virkelig frem til å ta på denne deilige genseren! Vurdere ennå OM eg skal legge opp til LøvfallKardiganen i morgen ved OL-Start!?? Meeeget usikker der da! Humulus er nå egentlig på et kritisk punkt for å bli liggende med tanke på at det KUN er ensfarget strikk igjen….*Litt i tvil*
Regner med at eg sikkert ikkje får med meg Åpningsseremonien heller i morgen….Hmmm det er liksom på den tiden me er ute å henter hjem HelgeKosen og det er nå i allefall IKKJE snakk om
å legge opp til noen nytt før eg har tatt HELG(Ferie!)

ANYWAY, her gjelder det å holde seg våken så vettu ka eg sitter å ser på!?? *Ler meg ihjel*
DYNASTIET!! Vel å merke den nye utgaven til Netflix Original, vet`kje nå helt om eg liker det da…Hmmm…Har i grunnen veldig gode barndomsminner fra da orginalen gikk på NrK, det var jo ganske hysterisk det også når eg tenker på det, men men eg får gi det en sjanse…en liten en!

Håper du har en skjønn dag uansett og at du har tid å kose deg med noe 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN-FIN ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei litt Pjysk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #bigblanket #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg