LILLE TULLA – DEILIG STRIKKEKJOLE – NORSK STRIKKEDESIGN

Design av Tina Hauglund

 

Dette må jo være en deilig kjole nå fremover når me forhåpentligvis SNART går mot stigende varmegrader! Strikkes i Lerke og det er jo som kjent 50/50 Merino og Bomull 🙂

Kjenner litt på det ganske ofte faktisk at eg bør/burde få ferdig den lille kjolen eg holder på med
i Wollmeise og gjerne får både en og 2 kjoler til på pinnene! Er jo så mangen fine eg har lyst å strikke!

 

 

FRIDAKJOLE
Gjelder begge bildene
Norsk strikkeoppskrift
Str 9 mnd —> 10 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Tina Hauglund

Tina Hauglund har kommet med nok en ny deilig Strikkebok-Lille Tulla som du kan kjøpe HER! Oppskrifter for barn mellom 0–> 12 år 🙂 Masse deilig! HER kan du kikke på noe av det i boka 🙂

* * * *

Nå er Fastelaven og Morsdag på hell. Eg hentet mor mi halv 3 tiden og Amira serverte nybakte boller med krem og jordbær i 16 tiden 🙂 Smaker farlig godt. Mor mi skled ned på sofaen og kwilte et par timer og nå har me akkurat svelget litt middag 🙂 Omkafaltring på serveringen her i dag 🙂

I dag har eg vært standhaftig hva ang strikking, eg har durt i vei på Humulus og nå vokser det jammen godt så eg er virkelig optimistisk kan du si 🙂 Jepp, eg har trua! Har også fått bekreftet at Kate
i Trondheim har noen nøster liggende så dette går veien skal du se 🙂 Skal først ta å strikke opp de nøstene eg har så vet eg mer hvor mange nøster eg trenger 🙂 Dette blir meget bra 🙂

Resten av kwellen er plankekjøring med heftig neglebiten; Finalen i Farmen gleder eg meg MASSE til og eg tro beint fram eg håper at han Pål vinner, DET hadde vært skikkelig kos syns eg 🙂

Fortsatt ubeskrivelig deilig å tenke på at det er mandag i morgen og FRI!!!

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkebok #lilletulla #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg