EN LEKKER LITEN GIVE AWAY

Satt her å tenkte vettu, ja siden eg har Vinterferie og ikkje du, at du kanskje trengte litt extra KOoOS
i dag? Ja HALLO, det er tross alt MANDAG! Mandagen kan ofte være litt extra slitsom på flere måter
og da gjelder det å kose seg litt inni mellom 🙂 Tok meg en tur inn på “Nødvendelig Rommet”
mitt og spekulerte, ja det tar litt tid det for eg har jo lyst å gi bort så mye for eg setter
umåtelig STOR pris på at du besøker meg her hver eneste dag,
MEN må tenke litt fornuft pga de hersens portoprisene!

 

Anyway, valget falt på 2 nydelige nøster som eg har hatt ei stund og de har LITT av en historie skal eg si deg! Min søster kjøpte de til meg for noen år siden da hun var på fjellvandring i Peru! Jepp, de er kjøpt i Peru og hun fikk se hvordan de stelte alpakka og hvordan det ble garn 🙂 Så disse nøstene er virkelig to langreiste Go`biter <3 Det er skikkelig deilig Baby Alpakka og det er 113 m pr nøste 🙂

 

 


Eg legger ved en deilig og passende dusk med trykknapp 🙂
Nei den er ikkje ekte, men skikkelig fin likevel 🙂

 

 


Eg syns jo alt man strikker selv trenger litt detaljer så putta opp i en del knapper i en pose med sånn “Hand Made” knapper i forskjellige fasonger 🙂 Det er liksom prikken over I`en, ikkje sant?
Da kan du i tilfellet strikke deg ei lekker lue om ikkje annet 🙂

Tja, så….Hva skal du gjøre da for å kunne vinne disse tro….*Tenker*….
 


Jo, vettu ka?? Skriv en kommentar under innlegget her (IKKJE PÅ FACEBOOK!) og fortell meg noe kjekt!! JAAAA! Få høre noe kjekt! Inspirer meg, motiver meg, gjør meg glad, fortelle noe spennede?? ANYTHING! Få meg til å SMILE! JAAA! Det hadde vært KOoOS
<3 

Tror søren meg eg vil lese noe kjekt HELE uka eg (Egoist haha) så da tar eg en trekning

FREDAG 16. FEBRUAR
 


Sånn! *Klapser med hendene* Da har du noe du kan kose deg med i dag så kan eg fortsette å strikke.
Jepp, her går det i Humulus og eg er stadig like optimist! Dette går veien skal du se 🙂

Har ollet litt her hjemme, eg har skrelt en stor gryte med poteter! Amira ville lage potetstappe da hun kom hjem så da skal eg har ferdigkokte poteter når hun kommer, hun kjøper med seg pølser og da er dagens middagen unnagjort på 1-2-3 🙂 Har kokt ei gryte med ny Ingefær Shot også, ja nå tror eg at eg er avhengig altså for det er virkelig noe som mangler til “frokost“! Det er så deilig!
Min egen oppskrift på Ingefær Shot finner du HER!

Tja, da skal eg fortsette med OL og bare nyte dagen etter hvert som tia går 🙂
Synd med Jaktstarten til gutta, men eg fikk likevel den herlige frysningen da
franskmannen rushet inn i mål! Gratulerer!

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT FLOTT DAG

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #giveaway #garnfraperu #kosepakke #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

61 kommentarer
    1. Så flotte nøster og ikke minst dusk.
      Er alltid bra med en oppmuntring eller 4.
      Har oppdaget at dagen min ikke starter helt, før jeg har lest ditt første innlegg.
      Er mye man kan bli avhengig av.
      Kos deg med sporten, jeg nyter å slippe unna. 😊

    2. Lekkert 🙂
      Jeg har fått influensa, en saftig en og det er IKKE kjekt.
      Så ble jeg grandtante igjen i helga og det er både kjekt og koselig 🙂 Chris har laget et flott stabbur til alvetunet mitt, Det er kjekt når noen gidder å lage noe til en 🙂 Det ligger bilde på insta så du ser det sikkert der.
      Nå skal jeg ferdigstille et teppe (Orions belte av pinneguri) Var så kjekt da jeg fant det i mine gjemmer så slipper jeg å starte på et nytt i barselgave 🙂

    3. Det er alltid inspirerende å titte innom bloggen din, og hver gang har du lagt ut noe nytt! 🙂
      Takk for at du deler med oss.

    4. Ein god ide 😊 Koss kan eg gleda deg og gje deg litt inspirasjon? Tenkjer på gleda ved å sjå masse garn i ulike farger og egenskaper,..og kunna laga fine prosjekt ved å ta dei i bruk. Prosessen med planlegging av mønster og slikt er halve moroa 😊 God vinterferie

    5. Koselig å lese om det du og familien stuller med. Formiddagen min har jeg brukt til snømåking. Nå blir det nok strikking etterhvert. Ha en fin ferieuke.

    6. Ja, noe skikkelig kjekt skal jeg fortelle deg i dag, og det er at jeg har måkt sne! JEG! Det var en vanvittig OL-øvelse, og nå sitter jeg her med skjelvende armer og ben. Må jo si at jeg har ME og virkelig ikke gjør sånne ting, men i dag måtte jeg. Kjæresten er syk med influensa så han kunne ikke komme og hjelpe meg, og yngste datteren min har også influensa. Så da ble det meg. Men det kjekke er jo altså at jeg KLARTE DET! Bilen er gravd frem og jeg kan kjøre dit jeg trenger i morgen. Ps, takk for oppskrift til ingefærshot, satt og kikket på sånt i morges! Hilsen Janne.

    7. Superfint garn 🙂
      Jeg fikk pakke i posten i dag, fire nøster med holst supersoft som skal bli sjal. det er hverdagslykke det! Og at jeg har oppdaget holstgarn kan jeg takke deg og bloggen din for. Så tusen takk !!

    8. Så herlig å se at du også har Indiecita luxurios baby alpakka . Jeg fikk oversent en ladning to ganger fra Peru, nærmere sagt i Limaområdet.
      Det er vel merkelig at dte ikke er norsk forhandler av dette nydelige garnet, men det er nok et dyrt garn å selge her.
      Jeg kjøpte 15 kilo, og har igjen en del etter å ha strikket både gensere og sokker.
      Nu vel er garnet ikke slitesterkt og det nupper og går fort hull på genserermene, men ikke på sokkene, og det har en naturlig forklaring.
      Uhell i vaskemaskina jer også en erfaring. Den gang da sokker og et par gensere ble størrelse ca to år, men nå tror jeg at jeg har lært å vokte på maskina, Nå skal det sies ikke hver gang er min skyld men en gang er min egen feil at genser ble liten, men forbausende er plaggene utrolig mye så tovet som de ble.
      En genser ble omgjort til underligg for toypuddelen min, og sokkene er blitt leketøy for dem, i stedet for alle bamsene som ligger i sofaen og venter på å bli kastet i været og *snurremegrundtsann* med hopp og sprett i luftige baner. Ha en fin dag 🙂

    9. Nydelig garn!
      Det kjekke i dag er at det er mulig jeg er litt bedre etter å ha hatt vondt i halsen i 3 uker – krysser fingrene!

    10. Hei! Jeg har nettopp lært meg å strikke, er enda i startgropa. Har virkelig lyst til å lære så mye som mulig når det kommer til strikking. Venter vårt hjerteplaster til sommeren, veldig lyst til å strikke babyklær etterhvert. Hadde satt veldig pris på garnet 🙂

    11. Lykken er å dra på strikkekafe i kveld, og treffe de flinke, gode strikkedamene. Og på torsdag denne uken skal jeg og min eldste datter på 12 år dra til London. Gleder meg masse, og håper å finne noen fine garnnøster å ta med hjem. Vi skal bare kose oss, og se litt rundt, shopping og spise godt. Hjem på søndag. Strikketøyet blir med. Ha en fin uke! 😊💗

    12. Jeg er nettopp kommet tilbake fra legen, og er litt sjokka. Har ligget syk i en uke med halsen og mye gørr i brystet. Ikke blitt mye bedre, så tilbake idag, men hos en annen lege. Jeg håpte at jeg fikk sykemelding 2-3 dager til, så jeg kunne komme litt oppå. Denne legen er streng, så jeg krysset fingre. Men så fikk jeg hardt mot hardt av han. Dette jeg hadde uten feber er ikke å spøke med, så her skulle jeg være vekke i 1,5 uke til,for å pleie meg selv!!! Trengte mye hvile og ikke være ute enda. Så her sitter jeg sjokkert, som har vært hos en lege som så hva gamlemor trengte☺️ . Så nå håper jeg å få strikkelysten tilbake, og få fart på pinnene. Jeg er veldig imponert over deg vibbedille som deler livet ditt med alle oss her på bloggen din, det står det respekt av ❤️. Flott garn og tilbehør i give away, så her krysser vi alle fingrene for å vinne 🎉. Dermed må alle her ha en fine uke. 😃

    13. Hei! Det er så hyggelig å lese bloggen din. Du har gitt meg mye inspirasjon og mange ideer. Har strikket og sett på OL idag. Kos deg i ferien! Jeg har vinterferie i neste uke. (Nydelig farge på garnet og dusken!) 🙂

    14. Hei.
      Tenk å bære så gavemild! Syns det er så fint å lese innleggene dine rett som det er. Får en liten vekker/ påminnelse mange ganger om hvordan vi mennesker oppfører oss og kan bli et bedre medmenneske. Takker for det. Ha en fin uke med lesing og strikking.

    15. Hei😊 Disse herlighetene ønsker jeg meg 😊
      Du er en stor inspirasjon og skriver virkelig herlig.Tar også opp viktige temaer som angår mange. Selvom du har mye plager klarer du og være så utrolig positiv❤ Gleder meg flere ganger om dagen til å titte innom å se hva for inspirasjon du er i dag😘 Stor klem til deg😘

    16. Hei på deg.
      Jeg er en trofast leser av blogginnleggene dine og anbefaler bloggen til andre også. Koser meg med alle tipsene du skriver om. Jeg leser også historiene dine om deg selv, mannen din og livet ellers.
      De er gripende historier og kloke betraktninger.
      Håper du fortsetter å skrive ❤️❤️.

    17. Er nettopp frisk etter flere uker med influensa, Det er snart vår, og vi kan kose oss med strikk, og ikke minst dine gode tips 😄😄

    18. Ikke spesielt spennende for deg, men jeg gleder meg til en Kiel-tur i slutten av uka, og kan jo håpe på å “vinne” det lekre garnet før jeg drar, slik at jeg har noe å glede meg til etter turen også 🙂

    19. Vet du. Jeg strikker kun i perioder pga ME. Men nå har jeg hatt en laaaanng god periode og fått strikka 4 gensere og nesten ferdig med ei kofte. Og ikke bare det , gikk oå vekta og har gått ned 2siffra kilo 😃😄😉

    20. Jeg er så superheldig. Har to jenter på 25 og 30 år.. Fikk akkurat høre at begge skal ha barn jipppppppi og terminen er 25 og 27 september. Her står lykken i taket og det er super gøy å dele dette med deg. Takk for en super fin blogg stå på.

    21. Jeg har noe kjempe koselig å fortelle; jeg skal bli bestemor ❤️❤️❤️. Første barnebarn er på vei og det er så stas ❤️❤️❤️. Måtte bare dele ❤️. Elsker bloggen din ❤️

    22. Hei. Leser bloggen din. I dag har jeg vært på mamuttsalg og kjøpte flere strikkebøker. Så i kveld skal jeg kose meg foran ovnen og drømme/ planlegge alt jeg skal strikke 😄🐏 Det er hverdagslykke

    23. Det som er kjekt er hos meg er at jeg er snart ferdig med ei langøkt på jobb. Så på onsdag går jeg på langfri og det er deilig. I tillegg er det kjekt at jeg har bursdag den 16.2 da det skal trekkes. Krysser fingre og tær og håper å få kjenne på det deilige garnet. Bursdagen blir feiret sammen med familie og venner og masse god mat.
      Er innom bloggen din daglig og funnet masse inspirasjon der. Det siste jeg strikket etter tips fra deg var sjalet Nellie av Mette Hvitved. Strikket det i tynn alpakka og det ble skikkelig deilig. Nå har jeg Alaska vottene på pinnen. Neste prosjekt blir noen av de lekre pulsvarmere du la ut nettopp.
      Ha ei fortreffelig og kjekk uke.😃😃😃

    24. Hodet mitt går på høggir – eg leser meg opp på et mønster eg skal prøve å sy på symaskinen. Har tusen idear og har lyst til så masse! Eg har i grunnen tenkt at symaskin er ikkje noko for meg. Men nå SKAL det bli noko for meg. Har sydd et par småting siste par vekene, og det går jo kjempefint! Det er ting å sette seg inn i, og litt strev og litt humper i vegen – og det er så gøy! Kjekk hobby i tillegg til strikketøyet som tross alt alltid har vore hovedhobbyen og alltid kjem til å bli det. Eg kjenner meg særdeles inspirert over å ha begynt å snuse på noko som eg alltid har beundra! Og dersom eg vinner nydelig garn blir det ei finfin veke!

    25. Synes det er så artig å følge bloggen din, du er fantastisk flink og kreativ.. og jeg tenker at du er utrolig snill. Keep jo the good work 🖒❤

    26. Datteren min på 15 går på Steinerskolen her i Sveits og det er flott kan du tro; hun er akkurat ferdig med en 2-ukers periode med SPINNING! De har prøvd både håndtein og rokk og brukt alle slags fibre. Ekstra fint er det at hun dermed kan hjelpe meg, jeg skal nemlig også prøve meg på spinning så snart jeg får rokken i hus; den er på vei med posten fra Gudbrandsdalen til Tessin…!

    27. Du har sånn en koselig side 🙂 Er stadig innom 🙂
      Lua hadde passet perfekt til min datter som fyller år om 10 dager 🙂

    28. Du er så kreativ og flink 🙂 skulle ønske jeg også var det 🙂 har lenge tenkt å strikke luer med dusk på til barna 🙂

    29. Fortelle noe kjekt 🤔 ikkje vanskelig 😄 :
      vi fikk to nye barnebarn i fjor, i tillegg til de tre vi hadde fra før, vi har enda ett i vente i år 💗
      Strikkepinnene går varme!
      Hvis jeg vinner, vil jeg strikke ei god varm lue til meg selv 😀

    30. Nå har jeg prøvd å skrive til deg flere ganger i kveld og det er sannelig ikke lett. Men jeg kan skrive om hvorfor strikking er så viktig for meg 😊 Jeg begynte å strikke da jeg var ei lita jente, men når ungene kom på rekke og rad samtidlig som jeg var i jobb så ble strikketøyet lagt til side. Men for seks år siden skjedde det noe som forandra livet mitt 😪 Jeg ble alvorlig syk. Jeg fikk kreft med spredning. Prognosene var dårlig og jeg har prøvd all behandling jeg kan få for å bli frisk. I dag har jeg fortsatt kreft, men det er ikke aktivitet i svulstene og jeg slipper behandling. Da jeg ble syk så ble strikkingen min store hobby igjen og den beste terapi. Jeg strikker hver dag og har flere ulike strikkeprosjekter. Jeg oppdaget en ny verden da jeg ble syk og det var den digitale strikkeverden 😊 Jeg må innom facebook, instagram, snap chat og ravelry hver dag for å få oppdatering på nye strikkeprosjekter. Men den som inspirerer meg aller mest er du Vibbedille 💜 Du skriver så fint om familien din og dine strikkeprosjekter, og hver dag kommer du med nye tips på nye oppskrifter på ravelry. Første jeg gjør når jeg våkner er å sjekke bloggen din og det er alltid like koselig å lese dine innlegg. Takk for at du deler og inspirerer! Du gjør strikkeverden rikere med dine flotte innlegg 😊 Jeg håper du vil fortsette med bloggen din i mange mange år fremover 😍

    31. Hege: Awww nå ble eg veldig rørt <3 Tusen takk skal du ha <3 Så godt å høre at du "fant" strikkinga da du ble syk, eg fant den også på en ny måte da eg ble syk og livet kan faktisk være godt selv om man er syk og man KAN være lykkelig og eg håper av hele mitt hjerte at du får leve godt og lenge på tross av din diagnose <3

      Lag deg en MAGISK dag og nyt den <3
      Go`klem <3

    32. Alle tiders blogg du har,din blogg er den forste jeg gaar inn paa om morgenen,naar jeg har min kaffe om morgenen,og alle de herlige oppskriftene du finner.Tusen takk.Jeg vil gjerne vinne det fine garnet hvis jeg er saa heldig.Hilsen MaryAnn fra [email protected]

    33. kære vippedille, gro.
      jeg er fra Danmark, 56 år, og hedder jannie. jeg har vist skrevet til dig før, tror jeg vist nok…😊
      jeg fik konstateret brystcancer i oktober 2016, blev opereret november 2016, og startede på kemo i januar måned 2017, jeg fik kemo i et halvt år, og stråler i en måned. Jeg er stadig sygemeldt, jeg har fået nerveskader i fødderne, med store smerter.
      Jeg vil gerne fortælle dig, at i den tid jeg har været syge meldt, har jeg læst din blog, med stor glæde. jeg synes at du skriver dejligt, og med stor humor. jeg strikker, og det har jeg gjort alle dage siden jeg var 12 år.
      Jeg kommer i flere strikke caféer her i København, hvor jeg bor, der møder jeg mange der er strikke gale, ligesom du og jeg.
      som sagt har jeg læst din blog, både den gamle og den nye, har du skrevet noget før 2006…. jeg synes at du og din familie er nogle dejlige mennesker, og hvor er dine børn nogle dejlige unge mennesker, dem skal du være meget stolt over.
      du skal bare vide, hvor glad jeg har været for din blog under min sygdom, du giver mange gode ideer til strik, og alle de farver du bruger, giver mig meget inspiration.
      mange hilsner
      fra
      jannie schjørmann
      københavn
      danmark

    34. Å så deilig at dere har vinterferie, mine barn må nok gå enda 9 dager til på skolen før de får vinterferie og da skal vi kose oss skikkelig. Håper på masse masse sol både på Vestlandet og i Nord- Norge. He en strålende dag🌞 Dagen uten dine blogginnlegg blir bare trist å grå, en stor Glede og inspirasjon 😘

    35. Hei:)
      Har ofte begynt å lese din blogg, etter jeg ble medlem på face gruppa, veldig koselig gruppe, du som startet den? Glad jeg har en hobby jeg kan driver med inne for tida, “snør jo store snømenn” men nå har vi vel fått nok snø? Begynte å strikke etter jeg ble mor 2014 begynte med å strikke luer, glad i det fortsatt, mannen i huset begynte med tredreiing men har nå gått over til ølbrygging, sikkert mye med at han da kan ha hobbyen sin inne han også, eller velge som meg;) til våren flytter min hobby ut, gleder meg:) Hadde vært kjekt med en lue til å strikke, om ikke jeg gir bort garnet og gaven til min mor, som jeg har dratt ,ed på å få strikke dilla (ihun strikket da vi var små) Ha en fin dag! Mvh Siv Mari

    36. Fikk en nydelig bukett med roser på døren igår. Fra mine tre barn som takket meg for deres oppdragelse❤ at de var de 3 beste søsknene❤ Det gjorde meg glad❤

    37. Hei! Her er solen tilbake og støvet er synlig igjen. Strikker og ser på om sammen med min funksjonshemmede mann. He…… prolapser !!!
      Dagen starter ikke før bloggen din er sjekket for nye innlegg og ev oppskrifter lagret. Nå er det bare barnebarn strikk som gjelder.
      Ha en fortsatt superduper dag!!!

    38. Tro det eller ei ,men i dag har jeg sett sola… snart begynner våren å det er noe å glede seg til. Takk for koselig blogg😊

    39. VIL BARE TAKKE DEG FOR AT DU DELER DINE DAGER MED OSS. BÅDE GODE OG MINDRE GODE. NÅ BEGYNNER DET OG NÆRME SEG VÅR I LAVLANDET OG VI FÅR FINE LYSE DSGER I FJELLET. DA FÅR VI BARE KRYSSE FINGRENE OG HÅPE PÅ GODT VÆR.

    40. Hei og takk for koselig blogg.
      Følger spesielt med på hvilke oppskrifter du har funnet frem til hver eneste dag.
      Vi har nok samme smak i mangt og mye, for jeg har kjøpt mange av mønstrene du har lagt ut bilder av. Har også strikket mange av dem.
      Det garnet du skal gi bort til en heldig mottaker ser jo bare herlig ut.
      Kunne virkelig tenkt meg å strikke lue av det.
      I disse OL-tider blir det masse strikking. Holder på med Magnusgenseren nå.
      Ha en fin kveld, hilsen Liv-Jorun.

    41. Hos oss har det kommet masse snø, herlig med ordentlig vinter. Blitt mye snømåking, men det synes jeg bare er koselig. Godt å få brukt kroppen og få vært ute i deilig frisk luft. Ekstra deilig å komme inn, fyre i peisen og ta frem strikketøyet. På fredag skal jeg kjøpe meg Line Langmo garn i en fin sjøgrønne farge og strikke meg en kosegenser. Det gleder jeg meg til 😊

    42. Liker å lese bloggen din. Du har mange gode innlegg😄 I går ville gubben vite hva jeg skulle med alt garnet jeg har. Don?t talk about my stash! Svarte jeg. Det skal jeg strikke på resten av livet! Hehe. Ok. Sa han. Vi får finne en garnbutikk når vi skal til England i april. Så kan du se etter sånn strikkepodcast garn….

    43. Så flott garn du vil gi bort, kunne tenkt meg å vinne det….
      Nå har jeg akkurat blitt ferdig med en Frøkengård kofte og et par pulsvanter, og i dag har jeg INGEN prosjekter på gang, alle strikkepinnene mine er tomme!!! Men jeg har planer, nå skal jeg strikke en babykjole.
      Fortsatt god vinterferie!

    44. Slenger meg med på denne Give Awayen eg.
      Du har en kjempeinspirerende blogg, hadde eg bare klart å strikke like fort som du blogger 😉
      da skulle eg ha laget veldig mye av ideene du har på bloggen din 🙂
      Fortsett slik 🙂
      Dagens gladnyhet er at eg har sett det nye garnet til Nille og det var et herlig syn…..fantastisk masse herlige farger og typer garn 🙂 🙂
      Ha en flott kveld 🙂

    45. Hei.
      Hver dag etter jobb setter jeg med ned med en kaffekopp og leser på bloggen din. Kjenner virkelig at jeg da kan senke skuldrene etter en hektisk arbeidsdag. Setter stor pris på tips om flotte strikkeprosjekter jeg kan drømme om og dine kloke betraktninger om livet.
      For tiden holder jeg på med å strikke dåpskjole til mitt første barnebarn, men vurderer å starte på et nytt lite prosjekt i barnebarnet.
      Ønsker deg en fortsatt fin vinterferie og håper våren kommer snart

    46. Du vil vi skal fortelle noe fint. Da har jeg tenkt å rose deg. Du gjør #oppskriftletejobben for oss, du smeller hammeren på spikeren. Det som er hyggelig er å besøke drg, vibbedille. Er d en dag jeg ikke er innom er det nesten maraton for å få med seg det siste. Keep up the good work 😉 takknemlig for at du skriver jeg 🙂 ❤

    47. Dagen min begynner med å lese bloggen din. Det gir meg glede. Jeg jobber ikke for tiden og bruker mye tid til å hekle. Det gir meg en indre ro. Den aller største gleden jeg har, er når mine to tenåringsjenter sitter å snakker sammen og når de ber om råd hos hverandre. Det å høre latter og småprat det gir meg en ufattelig glede! De to, med 3 års aldersforskjell, er hverandres største idol og forbilder. Og det har de vært fra første øyeblikk. Jeg tror de forguder hverandre. Kan ei mamma ha større glede i livet?
      Jeg er ubeskrivelig rik!
      Takk for en fin start på dagen

    48. Deilig med en rolig formiddag med litt strikking og OL på TV før jeg skal på jobb. Hvis det er rolig på jobb blir det kanskje litt strikking på jobben også 😃. Det er handlet inn garn på fødeavdelingen og barnepleiere og jordmødre strikker innimellom fødslene luer, sokker og tepper til kalde nyfødte.

    49. Heisan 😄
      Jeg må bare innom bloggen din ganske ofte. Du inspirerer hver dag, ikke bare med alle tips til oppskrifter men også dine forskjellige prosjekter! Du er ei fantastisk dame med stort hjerte. Som noen ganger tar opp litt vanskelige temaer og viser at du har omtanke for de svake. Dette setter jeg stor pris på som en egenskap! Samtidig er det bestandig morsomt å få med seg dine daglige oppdateringer. Dette ble vel ikke så morsomt, men jeg fikk sagt det jeg føler ❤️

    50. Vil bare få si at du har en super kjekk blog. Stortrives med å lese den. Noe kjekt som skjer, er at nå nærmer det seg lysere tider og våren kommer snart. Håper jeg er den heldige, for noen flotte ting du gir bort 🙂

    51. Hei på deg 😊 hva som gleder meg kan være så mangt. Nytt strikketøy, at sambo har fyrt i peisen og stua er god og varm når jeg kommer fra jobb. I morgen er det fredag og helg. Synes uka oftest består av mandager og fredager jeg … nyt siste dagene i vinterferien

Siste innlegg