NORDISKE OL VOTTER – GRATIS SVENSK STRIKKEOPPSKRIFT

Maja Karlsson

Jøss, denne votten var faktisk skikkelig lekker i “nøytrale” farger må eg si! Søren ikkje dum så oppskriften snapper eg til meg på under et øyeblikk! *SWOSJ*
For som sagt så kan man da aldri få for mange votter! Eller? Kanskje du har noen som er veldig ski eller generelt sportsintresserte som du kan strikke til? Det er aldri feil 🙂

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Maja karlsson

Litt extra flott blir den jo om du strikker den i de Olympiske fargene! Garnet er Lett Lopi og eg kan virkelig garantere deg noen skikkelig GODE votter!

 

 

 

OS-VANTEN
Bildene over
Str Dame

* * * *
 

Ahaaa så deilig det var å få seg nesten 2 timer under dyna, ja Ali GLEMTE jo å vekke meg!!! Mannfolk! Eg sa han skulle vekke meg kl 19, men da eg våknet var klokka nesten 19.15 hehe

Men du, noe GØY! Eg prøvde Humulus på i dag og fy søren eg har truffet sååå perfekt med størrelsen! JuHuuuu og når eg målte hvor lang eg vil ha den mangler eg KUN 10 cm inkl vrangbord! Woop!!
Derfor er eg ganske så annige på å kaste meg over strikketøyet for nå skal eg strikke fort-fort altså!
Skal også KOoOSe meg med “Øya” og så gjenstår det å se hva annet kjekt som dukker opp på Tv, kanskje eg bare må redde kwellen med serie fra Netflix? Får se 🙂

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

Go`klem fra ei ganske opplagt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Her har det gått i 100. Småtter på besøk og en fikk magevondt. en annen sår hals. Ja, ja koselig å ha besøk og jeg hsr strikket litt på Arne og Carlos’ påskekanin.
      Flotte votter. De kan jeg tenke meg å strikke.

Siste innlegg