1 VINNER – MASSE KOS


Da var det endelig fredag og eg har trukket ut en vinner som skal få denne deilige pakken i posten over helga 🙂 Det er 2 nøster deilig BabyAlpakka fra Peru, en lekker Pelsdusk og stilige “Hand Made” knapper til å sy på det du strikker 🙂

Den HELDIGE vinneren er:

ANNE ELISE LOTHE

JuHuuu og GRATULERER! Send meg en mail ([email protected]) eller Pling med på Facebook slik at eg kan få adressen din så får eg det i posten rett over helga 🙂

Blir nok snart en Give Away igjen og da får du også en NY sjanse 🙂

 

 

 

 


Oh Yes! HelgeKosen er i hus og eg ble sååå GLAD da me kom på Kiwi og de hadde fått inn disse igjen!! Eg kjøpte begge deler, dvs en pakke med 3 store kaker og 1 pakke med 3 halve kokosnøtter som er fylt med masse godt! Småfuglene elsker det! Nå har de vært uten mat noen dager for som sagt, her spiser de ikkje de vanlige meisbollene! Tror de er blitt litt “fine” på det hehe
Nå forventer eg skikkelig party i helga!

 

 


Etterpå nå skal eg bare strikke ferdig det nøste eg holde på med på Humulus og såååå for at eg skal ha noe å strikke på i helga
(Å nei eg har ingenting som ligger uferdig! *Kikker i taket!*) skal eg starte på Løvfalljakka JuHuuuu og Woop Woop DET blir så digge di digg kan du tro! ALASKA (Nå får du 30% på Alaska! Helt ned i 12 kr!!) er et skikkelig deilig garn å strikke med å de blir sååå fint! LOVE IT!

Kan trooo eg skal KOoOSE meg! Blir masse Go`lyder i Go`stolen ut over kwellen ja 🙂

 


Ble full fart ut i dag og mye å gjøre! Foruten egen HelgeHandel tok med mor mi sin også + me fikk bilen hennes hjem fra verksted, mye olle bolle og frem og tilbake. Men NÅÅ er eg klar for helg! Ja eg har t.o.m begynt å tenne noen lys så her skal det bare koses! Siden klokka sprang og det var meldt en del snø fra 13-14 tiden tok me ikkje inn til Stavanger i dag så det får me ta til mandag 🙂 Anyway så fikk me jo fugleKOSEmat på Kiwi og det var en av de tingene eg ville ha på Jula 🙂

Snøen?? Nei den har me ikkje sett snurten til ennå! TYPISK!

Ali er i sving på kjøkkenet og baker Manaish og Sartha! Jummy! Det er “minipizza” med ost og noen med Sarhta (et spesielt krydder/urterblanding sammen med løk og tomat) Så jadda, me venter bare på at Amira skal komme fra jobb så blir det etegilde 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG FREDAG

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #giveaway #vinner #winner #nyttprosjekt #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg