LØVFALLJAKKEN – DEILIG FREMDRIFT OG HERLIGE DAG

 

Selv om eg kjørte meg litt fast i starten har eg virkelig fått kost meg med denne jakken i dag! Ååå det er et virkelig herlig strikketøy og eg har 0 problem med å strikke vrang tilbake 🙂 Deilig garn og skikkelig god pinne er absolutt et must for å kunne kose seg 🙂 Når det første sa PLING på diagrammet går det som en drøm, av og til må man bare ha litt starthjelp 🙂 Målet er å absolutt ha jakka ferdig innen Påskaften Woop Woop 🙂 Blir en deilig VårJakke å slenge på seg når eg skal ut i den deilige vårlufta etter hvert 🙂 Eg elsker fargen, men vet ikkje heeelt ennå om eg er fortrolig med fargen helt opp
i ansikten, men det problemet kan enkelt løses 🙂

Oppskrift på Løvfall Jakken kan du kjøpe HER!

 

 

 

Halsen eg startet på forrige helg er absolutt en farge eg kan blande inn 🙂
Blir en deilig kontrast, men så har eg også….

 

 

….Det NYDELIGE LEAF SJALET til Marion L. Rindsem er absolutt en kandidat til å slenge rundt seg når Løvfall Jakken er på 🙂 Det gjenstår bare å strikke det FERDIG!!! Har jo ikkje kommet så langt så det var de extra armene eg skullet hatt….

 

 

 

Men dagen i dag! WOW sier eg bare! FOR EN DAG!!! Har seriøst kost meg ihjel med OL
og har skreket, hoppet og blitt rørt! Det er jo bare helt eventyrlig! MAGISK!
Herlig underholdning når man sitter her alene å koser seg 🙂

Ikkje bare det, men eg har generelt en meget GOD dag!! Det er jo så deilig! AVSLAPPENDE! Det som er TYPISK når eg har en god dag er at eg finner på masse eg må gjøre og når kwellen kommer er eg jo helt utslitt! Ja det er typisk! Du husker gjerne når ungene var små, ja typ baby. Når de endelig sovnet hadde med ofte tendensen til å svinge både støvsuger og vaskebøtter for ellers fikk me aldri gjort det og når ungene våknet var me helt segneferdige!!! Slik var det mest for meg med Amira, men eg hadde LÆRT når DibHassan kom til verden! Så snart han lukket øynene og sov, ja så gjorde eg det samme!! Det er det LURESTE du kan gjøre og slik er det for meg i dag; Vaskebøtter og alt skal få fri for eg skal NYTE dagen når den først er MEGABRA for eg vil ha full pott!! SÅ DEILIG!

Ali kokkelerer stort ute på kjøkkenet og det nærmer seg deilig Fahitas! Ungene går bare rundt å lusker og napper i ingrediensene så JA, det skal virkelig smake 🙂

Sånn eller, tja, skal rett og slett bare nyte resten av lørdag og er eg heldig så orker eg å rangle litt!
Men egentlig bør eg vel legge meg litt tidlig for i morgen er det jo ny stafett! Må bare sjekke når den starter slik at eg kan sette på alarmen 🙂 Håper på nok en gledens dag 🙂 Hekkan, me è goe! hihi

KOS DEG OG HA EN
MAGISK LØRDAG VIDERE

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #løvfalljakke #leafsjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Så hyggelig å høre at du har hatt en flott dag 😊. Herlig med dager hvor alt stemmer ❤️. Jeg sleit også med mønsteret på Løvfallkardiganen 😅. Måtte rekke opp et par ganger, men nå tror jeg det skal gå greit videre 👍🏼. Ha en fortsatt fin kveld, og sov godt 🙋

Siste innlegg