LOTUS GENSEREN – DENNE MÅ EG STRIKKE! – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Design av Marion L Rindsem

ENDELIG! Denne har eg ventet på! Etter gjentatte sneakpeak fra Marion på Instagram er eg nå fullstendig GIRA!! Eg har ALLEREDE bestemt fargen, ja det gjorde eg allerede første gang eg så et underveisbilde på Insta og eg har bestemt garn! JuHuuu Den er jo jo sååå flott og ikkje minst får eg skikkelige nostalgiske minner fra farmors kjøkken da eg var lita!! Hun hadde ALT av skåler, fat etc
i Lotus…..undrer på hvor alt det tok veien…??

Orginal strikkes genseren i et deilig garn! Du kombinerer NZ Lammeull og Tilia, MEN du kan selvfølgelig finne dine egne favoritter! Det har eg gjort! Hvis du også syns at det fort kan bli litt dyrt med Tilia, ja da kan du bare bytte det ut med DETTE GARNET og det blir langt under halv pris og LIKE godt og FLOTT! Eg har tenkt å bytte ut NZ Lammeull også siden når eg kan vil eg mye heller bruke
MIN favoritt som er
Holst Supersoft 🙂

JADDA, dette blir nok eg skikkelig GØY genser å strikke! Kjenner iveren vokse, meeeen, FØRST skal både Løvfall Jakken OG Humulus bli ferdig! Mer garn til Humulus blir sendt til meg på mandag JuHuuu Dvs eg får den ferdig med det orginale utseende 🙂 JIPPI!

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Design av Marion L Rindsem

 

Det aller beste er at genseren strikkes Top/Down 🙂 Da går det som det ryker 🙂

 

 

LOTUS GENSEREN
Bildene over
Str S-M-L
Norsk strikkeoppskrift

* * * *

Eg har ennå ikkje sett noen repriseinnslag på Herrestafetten!?? Eg må komme meg inn på ei nettside for å se om det ble gull! Helt seriøst!?? Eg vet det ikkje ennå! hehe

Har sett Fellesstart da og supert av Emil! JuHuuuu Koser meg gløgg ihjel med OL og t.o.m Ali har sittet her å sett i dag og han blir ganske ivrig hehe Kjekt å vite at det ennå er mye gøy igjen og eg er sikker på at Norge kommer til å sette ny rekord i antall medaljer 🙂 Helt Utrolig!

Har allerede fått strikket en del og nå sitter eg å vurderer om eg skal ta meg en kwil!?!? Litt tidlig,
men men eg får prøve med en kopp kaffi til først og se om eg kvikner til 🙂

Men du får kose deg og ha en fortsatt deilig søndag 🙂

NYT DEN!

Go`klem fra ei litt trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #lotusgenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger # blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg