ER DU KLAR TIL PÅSKE? – GRATIS OPPSKRIFT

Foto: Vibbedille


Fredag 23.mars, DA tar skolene Påskeferie så skal du kle stua i kyllinger og bunnies, ja da er det snart på tide å ordne seg ei fargerik korg  med garn og finne frem heklenålene! Det er SÅÅÅÅ mye GØY som du  kan hekle til denne høytiden 🙂 FARGER!!! Det er det du må brukes på vårens høytid, friske
og glade farger, fyll på inni mellom med tulipaner du er helt klar for en ferie som i allefall EG satser på
å tilbringe både på terrassen og nede ved havet 🙂 PLIIISE!!! La det ble en drømmepåske sånn værmessig med temperaturen ingen har sett maken til!! *Solkrem-Vær Takk*

Men ok, tilbake til disse Freaky Bunnies! Nå er det 4.påsken de skal få brilljere i stua vår! Eller, de har faktisk stått under Trosshasselen siden Påska i fjor og ventet på ny våren med lengsel 🙂 Eg heklet alle mine i Østlandsgarn, dvs du kan bruka f.eks Safir (Sparkjøp), Vestlandsgarn (Gjesdal), Sportgarn (Europris og Coop) Grunnen til eg valgte nettopp dette garnet er fordi garnet er fast spunnet og det gir faste og gode Bunnies, eg heklet på nål nr 2,5 mm

 

Ja oppskriften er på engelsk, MEN, det er gode forklaringer med bilder for hvordan hver enkel del hekles og monteres – INGEN problem 🙂 Ha litt erter i rompa og fyll på med vatt 🙂

 

 

 

Foto:Vibbedille

 

 

FREAKY EASTER BUNNIES
Gjelder bildene over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Se her du, ermene er på tråd og eg har prøvd den på! Passer helt glimrende så nå er det bare beine veien rett ned! Skikkelig kjekt og herlig strikketøy 🙂 Er sååå glad for at eg valgte å strikke den i denne herlige Okerfarger!! Blir ikkje siste gange den kommer på mine pinner 🙂

Oppskrift på Løvfall Jakken kan du kjøpe HER!
Eg strikker min i
Alaska på pinne 5 🙂

 

 

 

 

Sånn utover herlig strikketøy har det faktisk vært en veldig fin dag! MASSE medaljer i OL og sola skinner, kan vel neppe bli stort bedre?? Eg fikk dusja, vaska håret, shaina rommet til DibHassan
og skifta på senga + eg har vaska klær 🙂 Skulle virkelig hatt en medalje for god innsats hehe

Føler meg ganske pigg i dag og er i grunnen klar til å kjøre Dib på trening kl 20, herlig at han blir kjørt hjem kl 22 – Kjempegrei trener det!! Nå er det MINDRE enn 2 uker til ny Gradering så her gjelder det bare å stå på! Neste helg blir det også Treningssamling hele lørdag og søndag så det blir hardt frem til da hehe Ikkje kan han slappe av etter Graderingen heller!! Ja for da er det jo KUN 2 mnd til han evn skal opp til RØDT!!! Dette må da først godkjennes av trener og sjefen sjøl så han kan ikkje slappe av før det er sommerferie 🙂 Heldigvis liker han veldig godt det han holder på med så da er det bare å stille opp og hente/levere 🙂 Ja for hva er vel idretten uten oss foreldre?? Jammen gjør me mye for å bidra 🙂

Ali har inntatt kjøkkenet og i dag blir det litt diverse med en smak av Libanon så mens han gjør det skal eg henge opp den siste maskinen med klær eg vasket 🙂 Da er me vel i havn med dagens gjøremål!

Satser på en fin og opplagt kwell med MYE strikking 🙂

KOS DEG OG NYT
RESTEN AV DAGEN!

Go`klem fra ei Opplagt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #freakybunnies #hekletilpåske #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg