AIR GENSER – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Jeanette Green

 

Denne rosafargen i AIR er så sart og lekker som på bildet og genseren kommer til å bli den mykeste(bløteste??) du noen gang har kjent! Det kan eg si fordi eg nylig ferdigstilte en genser i Air selv! WOW så deilig å ha rett på huden! Lun og deilig 🙂 Eg har forresten noen nøster Air i lageret mitt, ja i 2 forskjellige farger så det kan godt være at nettopp denne kommer på pinnene til ei lita tulle, ja hun kan jo i tilfellet bruke den til høsten for akkurat nå er Strikke-Timeplanen min ganske full!

Er du kjapp nok, ja så strikker du den glatt i løpet av et par kweller 🙂

 

 

AIR GENSER
Bildet over
Str 1—> 14 år
Strikkes Top/Down

* * * *

Ahaaa ENDELIG er det fredag og døra er lukket og bilen er parkert hehe Nå skal eg bare senke skuldrene og koble helt av! Trenger sårt noen en del timer i den gode bobla mi nå! Har ikkje blitt mye av det denne uka, ja for mye av dagen går egentlig i å vente….Vente på å komme seg ut å kjøre/hente, slapper ikkje skikkelig av da eg! Fra høsten av blir det en del trening på Dib et annet sted og DA går det fint å ta bussen fordi den stopper RETT uten for døra! SÅåå deilig 🙂

 

Ali og eg var ut av dørene allerede 10.30 i dag og det kjentes ut som VÅR i lufta, ganske rart å forestille seg da at det skal bli sykt mye minus til uka!! Får nyte + gradene så lenge de varer 🙂 Ramlet over en del Tilbud på Rema faktisk og det ble en haug Tex-Mex varer med hjem 🙂 Ungene her er veldig glad i både Taco og Nachos (Typisk sånn fredags kwell eller hvis man vil ha litt snacks og kjapp middag)
hele 50% på alle produktene, jammen ikkje verst det 🙂 I kwell blir det altså Nachos, HÅPER Ali fixer det for eg er ganske sjakk matt! Fikk ei skikkelig magekule (smerter) i magen da me var på vei hjem, ja eg måtte bli sittende i bilen en stund før eg orket å gå inn. Ganske trasig, men så lenge eg vet at det vil gi seg (som regel) så er det bare å vente selv om eg der og da kunne tenkt meg senga! Etter ei sånn “kule” blir eg helt utslitt og mørbanket så eg måtte skli ned i go`stolen ei stund før eg ryddet ut varene.

Fikk en av 2 pakker i posten i dag og det er ganske gøy! Kan bli en festlig helg hehe Du kan se en Sneakpeek på Snapchat så kommer det mer i bloggen i løpet av helga 🙂 Blir kos i skålene i morgen 🙂

Pysjen har eg allerede fått på meg, ingenting slår Ren og velduftende flanell <3 Skal straks bare kaste meg over strikketøyet og eg tror det blir Løvfall Jakken resten av dagen! Nå er eg i den situasjonen at samvittigheten knirker når eg strikker på den pga Humulus, og motsatt når eg strikker på Humulus!
Men er ganske fast bestemt på at begge disse skal brukes med en gang de er av pinnene og videre utover våren! Etter det står jo den ene genseren etter den andre i KØ!!

Men skal eg koble ut og bare surre inne i bobla mi så henter nok formen seg opp igjen 🙂

KOS DEG MASSE OG HA
EN DEILIG FREDAGS KWELL

Go`klem fra en Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #airgenser #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Hei, kunne du vurdert å tekste det du sier på snapchat. Av og til er det vanskelig å oppfatte det du sier.

Siste innlegg