NÅ SKAL EG KOSE MEG!!


Sier bare èn ting: SEEE på DEN fargen da!! WOW sååå deilig!! Nå som me har fått snø-IGJEN og det er steinkaldt ute passer det godt med masse nytt garn til KOoOSEN 🙂 Du kan si eg er i fyr og flamme over dette Kina….ehee…. DEILIGE garnet!!! Var jo nå eg burde hatt et badekar!
Skulle ha putta alle nøstene opp i og rett og slett tatt meg en deilig kwil 🙂 

 

 


Ahaaa….SUKK…..Baby Merino
<3 Såååå deilig! Gleder meg til å prøve ut dette, kanskje ei lita tulle skal få seg noe fint?? Må ta å bla i litt oppskrifter tenker eg 🙂

 

 


Kunne VIRKELIG tenkt meg en genser i dette!! Litt vanskelig å gjengi fargen for den er mer lilla enn blå
Tilsette en farge eller 2 så blir dette knallbra!! Nå har eg koset og klappet så mye på alle nøstene at de nesten begynner å bli rotete!! hehe

 

ÅJA; alt dette deilige garnet er fra det nye LINDE Garnet til Nille 🙂 JuHuuuu og Nille? Ja den ligger rett der borte! *Peker i retning senteret* VETTU HVA!??? Nille her hos oss har nå 30% på
ALT det nye garnet!!! JuHuuu kanskje det gjelder “over hele linja”?
Det bør du jo sjekke ut om du skal prøve det nye garnet 🙂

 

 

 


Ikkje bare eg som elsker alpakka når det er extra kaldt! Milo har mer eller mindre bodd i senga si de siste dagene! Opp i her har han en HEL lang jakke med hette som eg strikket for noen år siden! MASSE alpakka garn rett i kattesenga fordi eg orket da slettes ikkje rekke opp alt galskapen 🙂
Uansett kom det til veldig god nytte 🙂

 

 


De siste dagene har mat“stasjonen” for småfuglene vært fullstendig okkupert av Stær(Trost??)!!
De små slipper ikkje helt til og det syns eg er litt urettferdig! Det sitter MAX 2 slike Stær
i maten om gangen mens en 3. springer rundt på terrassen å skremmer bort andre fugler!!
Er dette virkelig normal oppførsel?? Har de liksom herredømme over maten nå eller??
I tilfellet er de da slettes ikkje mye inkluderende hehe

*

*Klapper seg på magen* etter ønske fra Amira disket Ali opp med Lasagne, salat og hvitløksbrød i dag så nå er eg så mett og god at en kwil hadde absolutt vært på sin plass 🙂

Da eg egentlig skulle ut å hente DibHassan i dag fant eg ut at min form ikkje var god nok til å kjøre bil så eg vekket opp Ali og da ble det også en kjapp tur innom Kiwi 🙂 Eg er fortsatt febervarm i ansiktet uten å ha feber, ikkje vondt i hals eller ører, bare bitte litt uggen gjerne. AV ALLE TING så Googlet eg det litt og 2 ting som eg fant ut kunne forårsake det var for Lavt Stoffskifte, det har eg så det suser fordi eg har fjernet skoldbruskkjertelen og så kunne Hormoner skape varme i ansiktet, vel, nå er eg jo 47
og mensen har tatt en lengre varig ? ferie så kanskje ett av 2 da?? Roet meg ganske betydelig etter
å ha lest dette, men eg bør nok muligens sjekke stoffskiftet. Ja eg går på medisin, men det kan absolutt svinge godt inni mellom likevel.

Tja, skal nå ha meg èn kopp kaffi til så får eg se om eg smyger meg under dynene en liten time 🙂 Kjenner at DET hadde vært godt i dag! Få opp varmen litt kanskje? Ja eg er ganske frysen så en tur til varmere strøk i et par uker nå hadde vært himmelske,men man kan da bare drømme hehe

KOS DEG VIDERE OG HA
EN DEILIG ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei litt Pjusk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #yarn #garn #lindegarn #houseofyarn #babymerino #merinoull #alpakkaull #nille #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer

Siste innlegg