JA TAKK, MER SOKKER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Eller Haugen Bergsrønning

 

Har du noen gang strikket sokker i Arwetta? Ahaaa HEAVEN altså, bare sier det!! Eg hadde en mani for noen år siden hvor eg kjøpte Arwetta hver gang eg hadde en sjanse!! På det meste hadde eg flere nøster i absolutt alle fargene!! Har fortsatt en solid samling, men har gitt bort en del…

Men tilbake til sokkene….Har da aldri tenkt tanke å strikke lus på en sokk!?
Men fy søren det var kjempelekker! En Kjøttmeis på beina <3 

 

 

PARUS MAJOR
Bildet over
Dame størrelse

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Ellen Haugen Bergsrønning

Såååå LEKRE <3

HAVBYSOKKEN
Dame Størrelse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Ellen Haugen Bergsrønningen

Åååå DEILIG! <3

 

BJØRNLISOKKEN
Str 37—> 39

 

 

 

 

 

* * * *

Sånn, da fikk eg meg en halv annen time langt under dyna! Men i dag var eg nødt for å lukke vinduet for det var rett før det var rim på dyna!! Det var nesten så eg hørte knirking! hehe Har fått i meg et halvt hvitløksbrød mens eg ventet på kaffien, tok meg også en Ingefær Shot for å se om det hjelper litt hodet siden det er litt tungt, jadda er like varm i ansiktet…*Optimist* 🙂

Nå har eg dandert ALT det nye garnet her ved min side, ja du vet, det begynner å fylles opp her rundt stolen og avtalen med Ali om ei ryddig stue har for øyeblikket gått i glemmeboka. Er nødt å ha det
i nærheten slik at eg an klappe og kose litt mens eg tenker ut HVA eg skal strikke og evn hvilke farger eg skal blande inn og sånt tar jo litt tid 🙂 Etter på når den perioden er over må eg rydde litt i ei hylle inne på “Nødvendelig Rommet” slik at disse Go`biten får ei hylle for seg sjøl 🙂

Resten av kwellen skal eg kun vie til Løvfall Jakka – eg er helt hekta!! Tror den er noe av det KJEKKESTE eg har strikket noen sinne!! Kjempegøy!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG MAGISK KWELL

Go`klem fra ei Optismistisk og Kosete Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #nydeligesokker #arwettagarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg