NYE DESIGN FRA JOJI LOCATELLI! – HERLIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Joji Locatelli

 

NÅ ALTSÅ!!! JuHuuuu det er så GØY vettu! Du som er her inne både titt og ofte vet jo at eg liker veldig godt design fra Joji Locatelli, eg har følgt henne nå i flere år og har strikket noen av hennes design,
ja åsså liker eg veldig godt
Veera Valimaki! Det er forresten hun vettu som har designet den etter hvert så berømte Still Light Tunic <3 

 

For et tid tilbake så inngikk Joji og Veera et samarbeid og har gitt ut flere ebook som nå også kan kjøpes som BØKER! Woop Woop eg er i ekstase!! Du finner alle de forrige bøkene HER! Vel verdt
å titte 🙂 NÅ er de altså ferdig og klar med Nr 5 som er et Jubileum over samarbeidet deres 🙂

 

Begge disse designene kan kjøpes enkeltvis (Bruk da linken under hvert bildet), men vil du heller ha alle 12
i en ebook  kan du ta en titt
HER
For å si det sånn, HVIS du f.eks kjøper alle oppskriftene èn og èn blir det en del peng og hvis du da kjøper alle oppskriften som en eBook,
ja da sparer du faktisk nesten 350 kr!!

 

 

 

RUGGED COAT
Bildet over
Str fra 90 cm —> 155 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Joji Locatelli

 

 

GLACIER TUNIC
Str 80 cm —> 140 cm rundt brystet

* * * *

Wow for en dag!! Sola skinner og den VARMER! Godt og varmt her i Go`stolen, men eg ble også stående i terrassedøra, ja iallefall i 5 min og den steikte i ansiktet! Fikk plutselig en VILL idè om å hente frem soveposen og sette meg ut i den for å få litt farge i ansiktet! Meeen tenkte at det var litt for sent på dagen til at eg gadd, men OM været varer ut i helga må eg nok gi det en sjanse 🙂 Vær forresten Obs på at sola er LAV, dvs mye sterkere enn på sommeren og du lett kan bli brent! FAKTOR!

Eg har ellers også hatt en flott dag! Pga av den herlige sola økte energinivået mitt og eg fikk vasket det grøvste på badet, ryddet masse klær (UTROLIG hvordan det hele tiden kommer ut av kontroll!?!) Men nå har eg vasket en GIGA maskin og skal etterpå får det opp på stativet! Synd at det er så sendt på dagen for dette kunne eg har hengt ut!! Skal gjøre klar en maskin som eg trykke på når eg står opp i morgen
og da satser eg på at sola kommer tilbake og at eg kan ta årets første UTEtørk!!

Ali vettu, han har klikket helt CRAZY i dag! OMG! Har har TØMT kjøkkenet!?!?! Eg fant ut at her er det bare å holde avstand og langt under radaren! *ler meg ihjel* Han er sååå fokusert når han har satt
i sving et prosjekt at han ser da slettes ikkje den som står bak han så kjøkkenet har vært OFF LIMITS!!
Han har VIRKELIG satt i gang VÅR rengjøringen og DET smitter, men eg har allerede brukt en del energi i dag så nå må eg fordele resten slik at eg er oppgående også i kwell, det gjelder å kjenne sine begrensninger. I morgen der i mot! Ja da kan jo eg sveipe over stua!! Litt mer enn det eg gjør innimellom! I steden for å tørke støv RUNDT blomsterpottene i vinduskarmen skal eg heller ta bort alt
å vaske skikkelig! hehe Ja, i det daglige gjelder det å gjøre ting litt enkelt for å i det hele tatt få gjort noe

 

Ja for du som også er rammet av kroniske smerter vet at man må begrense seg for sliter man seg fullstendig ut, ja trenger man gjerne både en og 2 dager før man i det hele tatt er på beina igjen!!
Ingen har igjen for det og slettes ikkje du som mest sannsynlig ligger UNDER dyna
uten å få nyte den nyvaska stua de!! Hadde bare alle skjønt det like lett som det er å skrive det 😉
Derfor er eg virkelig glad for at eg har en mann som kan sette i gang uten min påvirkning 🙂

Men nå? Jo som sagt har eg en GIGAmaskin å tømme og få alt på stativet, det vil si eg går en herlig helg i møte med ei skikkelig bunke med masse RENE og velduftende KOoOSEKLÆR!? Noen bedre??
Nei, har ennå IKKJE tatt tak i den skapproblematikken her i heimen! Som sagt så er nå mine skaper en del av garderobeskapene som befinner seg på DibHassan sitt rom og pga en ekstraseng som står der (Det er en sofastol i det daglige) betyr det litt omkafaltringer! STØNN! “Lever” fortsatt med alle klærene mine fordelt på 3 plastsekker….Men det går greit så lenge eg har en solid samling som går på rundgang på utsiden av plastsekkene hehe Den tid, den sorg 🙂

KOS DEG OG HA EN
DIGG KWELL SAMMEN MED STRIKKETØYET

Go`klem fra ei meget Optimistisk og Glad Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #jojilocatelli #veeravalimaki #vol5 #ebook #strikkeoppskrifter #nyedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg