EN EKTE HARE! – VANVITTIG SKJØNN! STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Clarie Garland

 

Åååå snakk om å bli DØNN forelsket <3 Eg er helt betatt! Den ser jo fullstendig ekte ut! Oppskriften er selvfølgelig lagret og det er absolutt noe eg kan strikke for eg elsker jo sånt vettu! Den strikkes
i
Drops Alpaca og Drops Flora <3 Rett og slet en drømme prosjekt! FANTASTISK!

Det er jo koselig med en liten Hare til Påske, men tenk også hvor skjønn denne hadde gjort seg som en barselgave til en ny verdensborger! 

 

Design av Claire Garland

 

 

RABBIT
Bildene over
One Size

 

 

 

 

* * * *

Sett bort fra at eg ble helt satt ut av denne skjønne haren har eg tviholdt på pinnen eg har i aktivitet uten å la meg friste så du kan si eg er godt i gang med dagens strikkeøkt 🙂 Gutta har etter hvert kommet seg ut av dynene og eg har både bretta masse klær og shainet litt på kjøkkenet 🙂

Eg er så forundret over meg selv, ja de siste dagene har formen min vært helt ubeklagelig!
Føler virkelig eg har ENERGI og da koser eg meg skikkelig 🙂 Satser på at det varer en stund 🙂

Nå venter eg bare på at Amira kommer fra jobb sånn at eg kan få dusjet og smørt meg! Eg har skrapt boksen med BodyButter fra Body Shop hehe Tomt Tomt!

Tror rett og slett eg tar meg en tur på kjøkkenet eg, hakker litt grønnsaker og diverse og gjør klar til kwellens Taco så kan Ali ta seg av karbonadedeigen 🙂 Det var 50% Salg (Æ-app) på ALT av Taco på Rema forrige helg og Ali gikk litt amokk! Blir nok en bugnende måltid dette hehe Skal skynte meg
å få DET GJORT slik at eg bare kan strikke, strikke OG strikke! MÅ bli ferdig! Helst i går 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFELIG AFTEN!

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepatttern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #rabbit #hare #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

7 kommentarer

Siste innlegg