GANSKE ENKELT MAGI! – STRIKKEOPPSKRIFT

illitilli

 

Eller, magi er det vel egentlig ikkje….Heller mer en illusjon, åsså sååå enkelt! Nok et bevis på at FARGER kan lage magi, ja på så mangen måter 🙂 Du kan jo strikke i din favorittfarge i 3 sjateringer
og en haug med riller og VOLÀ! MAGI! Orginalt strikkes det i
DETTE GARNET og kan bare tenke meg hvor herlig det blir i litt tjukk Merino! Supermykt og deilig 🙂 Siden flere av dere lurer på om eg vet om noen spreke oppskrifter som kan brukes til noe av det nye ganet på Nille så kan eg jo si at dette sjalet fint kan strikkes i f.eks DETTE GARNET eller, hva med å prøve DETTE ? Det er nå i allefall ikkje mangel på garnvalg kan du si 🙂 Skikkelig mangen herlige Go`saker 🙂

 

 

illitilli

 

Herlig å pakke seg litt inn i dette der du sitter rundt bålpanna på stranda mens sola går ned i havet 🙂

 

 

RIBBON WRAP
Bildene over
Str 51 cm X 193 cm

 

 

 

 

 

* * * *

Jepp, da var det tirsdag da! Er du klar for tur? Ut å kjøre? Litt langt! Turen tar i allefall en halv time hehe +++ Med tanke på at me også skal finne frem! GPS på mobilen sier eg bare! Finner nok ikkje frem uten for me skal til et sted hvor eg overhodet IKKJE er kjent! Det er heller ikkje et sted som me kjører forbi om me skal et annet sted, det er virkelig en utstikker fra “hovedveien” på en måte 🙂

Eg skal seriøst prøve å gjøre en innsats på Snapchat (vibbedille) fordi eg tror at også DU kommer til
å syns at dette er GØY! Ja ikkje bare det, men eg er ganske sikker på du vil LIKE det hehe
UANSETT så føler eg meg ganske så heldig som får muligheten til dette 🙂 Ja du kan trygt si at eg gleder meg masse, selv om Ali sikkert ikkje er like intusiastisk som meg så er han glad på mine vegne.

Skal SELVFØLGELIG blogge om dette senere i dag når alt er fordøyd og har lagt seg trygt i magen,
eg bare krysser fingrene for at eg HUSKER å ta bilder!! Plutselig så sitter eg her etter på kun med et bilde fra turen og ikkje noe mer! Det er jo sååå typisk meg hehe

Fikk forresten en melding i går om at det er en pakke på vei i posten, en liten pakke, men likevel stor på en måte! Eg klarer ikkje forestille meg størrelsen, men tror eg kommer til å få fnatt haha Må også huske å hente den når me kommer tilbake for eg gleder meg til å se den 🙂

Men men, eg får ta meg en kopp kaffi til og spise et Rugsprø før eg tar meg en shaining på badet,
tror eg skal spandere litt mascara på meg i dag, ja rett og slett pønte meg litt 🙂 Kuleste kjolen
i garderoben ligger selvfølgelig klar! En ypperlig mulighet til å bruke akkurat den 🙂

Men du? Me får tastes på Snapchat da, ja sånn litt utover dagen – så skal eg gjøre mitt beste!
Me legger vel i vei sånn ca i 12 tiden, så heng med 🙂

KOS DEG MASSE
OG HA EN MAGISK TIRSDAG

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #wrap #shawl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger  #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg