ALLE DRØMMER OM EN TUR TIL GARNHIMMELEN – EG FIKK TUREN!!

//sponset Ambassadør Innlegg

 

Se for deg det STØRSTE utvalget av garn du klarer å tillate deg….Er du med? Ok, så legger du til ALLE Regnbuens farger og nyanser og ALLE typer kvaliteter…..Henger du med?? Ja det blir litt mye
å ta inn over seg, men bruke fantasien så nærmer du deg
<3 Ok, så får du tildelt en svart sekk(!!!) med beskjed om å forsyne deg med det du måtte ønske!!! Hva hadde du gjort!?? Det er jo nesten UMULIG!! Det er skikkelig vanskelig, i allefall syns eg det er vanskelig, ja eg blir litt sånn flau(?) Vet ikkje om det er riktig måten å si det på, men eg får store problemer med HVA eg skal velge! Men så vet eg jo da også at ALT dette er jo DER hjemme hos House Of Yarn så det er liksom bare å hente seg de nøstene eg måtte trenge når behovet dukker opp <3 Ja eg svever ennå, har store problemer med
å få beina ned på jorda igjen *ler*

 

 

Eg har lenge gått med et bildet i hodet av DEN HERLIGE KJOLEN og DEN HERLIGE LANGE JAKKEN, så eg så for meg disse 2 og plukket farger som eg ville bruke, så om det blir kjole eller lang jakke, ja det gjenstår å si! Men GLEDER meg til PÅSKE! Da skal eg KOSE meg med
NYT prosjekt på NYE pinner
<3 

 

Garnet eg valgte til dette er Classic SW Wool, utrolig deilig og mykt! Gleder meg til å nyte det på pinnene og det kjekkeste å fortelle er at det har en SPISELIG pris <3 Sånt like me vettu 🙂

 

 

Ali bare sto for det meste å smilte og lo av meg hehe

 

DEEEE deilige fargene vettu! Elsker virkelig mangen av de nye fargene som er kommet 🙂

 

 

At de hadde pinner?? OMG! For noen VEGGER de hadde! Ja de hadde ABSOLUTT alt! Så her har eg fått med meg mangen forskjellige typer! TENK på ALLE de nye prosjektene eg kan legge opp til!?!?!
*Dåne klask i gulvet*

 

ELSK på fargene!

 

*Tenke, gruble og spekulere*

 


DETTE gleder eg meg til å prøve! Tenkte eg skulle strikke et sjal i Oker, ja for det vil jo passe supert til den lange jakken eller kjolen eg skal strikke 🙂
Superfine Alpaca Merino! 

 

 

 


Disse deilige Go`bitene tenkte eg skulle bli noe Koselig Lekkert til lille skjønne Alma Sofie
<3
SOUL og AIR fra Du Store Alpakka

 

 

En av 3 vesker som eg fikk! KnallKUL spør du meg 🙂 Strikkeveske så klart, men plass til det mest oppi + en tilhørende dilldall veske 🙂 Har ALLEREDE fått hele 23 meldinger på Snapchat om HVORDAN få tak i denne veska!! Så GØY! Du finner den HER!
Pinnevesken som du også kan se på Snapchat den finner du
HER!

 

 

La meg si det sånn: Det har vært LITT av en dag! En dag eg unner alle å få oppleve <3 Det er ALT du som ivrig strikker kan drømme om, rett og slett! Skal mye til for å TOPPE dette i mitt så ganske rolige liv 🙂 Ennå sitter eg bare her med et hode som snurrer og eg kjenner nå at eg bare må ta opp strikketøyet for å klare å gire ned hehe Har også fått ny strikkepinne til Løvfall Jakka mi så nå kan eg bytte fra en LAAANG pinne og ned til en passe armpinne! Så deilig 🙂

Eg fikk spørsmålet i forrige uke om eg kunne tenke meg å bli Ambassadør for Knit At Home
(House of Yarn) – eg svevet og har gjort det siden! Dette er det største eg som StrikkeBlogger kan håpe på, så ja, en drøm har virkelig gått i oppfyllelse!! Da er eventyret så vidt startet og eg kan LOVE deg mange koselig strikkestunder fremover og det er ikkje bare eg som har mye kjekt i vente,
men også DU som er en flittig leser her hos meg
<3 

NÅ må eg rett og slett bare KOBLE UT!

HELE dagen i dag kan du altså se på Snapchat/vibbedille 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille som svever!

#strikk #strikking #knit #yarn #garn #houseofyarn #knitathome #nydeliggarn #strikkevesker #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

26 kommentarer

Siste innlegg