DEN PERFEKTE GENSEREN I DET HERLIGSTE GARNET – STRIKKEOPPSKRIFT

//Inneholder linker til sponset produktDesign av Isabell Kraemer

 

Da var det på plass en deilig genser fra Isabell Kraemer– Herlig nå frem mot sommeren! Selv om den har et enkelt uttrykk så kan den bli både sprek og lekker, igjen er det jo bare fargene du velger som avgjør 🙂 Så enkel, men likevel så spennende 🙂 Eg er nok fint nødt til å også ha denne i samlingen min! Ja det er NESTEN blitt en MANI når hun kommer ut med noe nytt hehe SWOSJ! Rett inni i
“Isabell “Kraemer” mappa mi 🙂 Har etter hvert blitt en ganske så solid mappe skal eg si deg 🙂 

 

Det som eg syns er så fint med hennes design er at neste alle genserene og jakkene er sååå TIDLØSE! Eg strikker jo nå på Humulus, men eg kan garantert strikke den til mitt eget barnebarn om sikkert 20 år og den vil være like aktuell 🙂 Just LOVE it!!

Design av Isabell Kraemer

 

Det som gjør meg EXTRA glad er at genseren strikkes Orginalt i DETTE SUPERLEKRE GARNET, men selvfølgelig så finnes det også lekre garntyper som ikkje koster skjorte! Hvis eg skulle strikket denne hadde eg valgt Hvitt og Lysblått av DETTE GARNET og så hadde eg valg den Oransje fra DETTE GARNET! Ja hvis eg ville hatt den som på bildet f.eks. Da er det rett og slett bare opp til deg selv, ikkje det? Det er jo helt FANTASTISK at det finnes et valg som passer alle sin lommebok 🙂

 

 

 

HAMBLE
Bildene over
Opp til 125 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Å du hildrande du! Det REGNER!! Kan vel egentlig ikkje være en bra kombo sammen med den GJENNOMFROSSNE bakken!?!?! Aner eg skumle situasjoner!?? Hmmm ja eg må ut en tur…

Anyway, i dag er eg faktisk ganske VRAK! haha Hvis du noen gang har sprunget maraton f.eks, ja da vet du følelsen dagen der på! hehe Men absolutt verdt gårsdagen! Eg lå lenge før eg sovnet i går, hodet snurret og tankene/planene ga meg nesten ikkje fred, tror eg sovnet av utmattelse hehe

Derfor blir det en dag i “Bobla” mi og eg håper eg får det til for her trengs det lading 🙂 Eg skal virkelig koser meg med ermstrikking for nå går det veldig fort! Det var SUPERT å få en ny ermpinne nr 5 🙂
Eg har jo sittet med en 80 cm pinne og strikket ermen på! Da må eg jo hele tiden stoppe opp og trekke pinnen ut og det tar liksom en del av tiden! Men nå, ja det går som en drøm og eg fikk virkelig unnagjort en del cm`er i går kwell da eg endelig satte i gang 🙂

Eller må eg bare TAKKE for alle de fine tilbakemeldingene dere ga i går!! Dere er enestående!! Mobilen KOKTE en stund og Snapchat til kwellen mer enn en gang hehe Har skjønt at en del av dere ikkje har Snapchat, men ønsker å se Snap`ene fra i går? Nå har eg lagt SnapChat Story`en
ut på YouTube kanalen min og du kan se den HER!

Nå trenger eg et kattevask så får dusjen vente til i kwell 🙂 *Sliten*

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

Go`klem fra ei Vibbedille som svever 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #knitathome #lindegarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg