ORKER DU MER GARN???

//Inneholder linker til sponset produkt

 

Om ikkje gårsdagen var OVERVELDENDE nok, ja så fortsetter det i dag med en GIGANTISK
eske i posten!! Hun på posten bare lo, ja hun kjenner meg etter hvert kan du si 🙂 
(Gårsdagen kan du kikke på
HER om du vil)

 

Eg har jo lenge drømt om et sånn type stort teppe og fantasert om Strikkepinner laget av Kosteskaft, men HELDIGVIS har det nå kommet herlig alternativer, ja som denne RUNDPINNEN i str 30 mm 🙂
(Strikkepinnen finner du 
HER!) Det gjør jo det hele ganske mye bedre og enklere!

Har flere ganger Skjermshoppet dette Chunky Garnet fra Knit At Home, men har som oftes tømt handlekurven og tenkt; “Neste gang” Men nå er eg den heldige eieren av 12 store hesper, og teppet?
Ja det ligger helt klart i hodet! Ja for eg skal jo strikke MITT eget! Det ser faktisk veldig stilig ut, bare me enkle grep kan du gjøre et slikt teppe til ditt eget 🙂 Selvfølgelig skal du få oppskriften servert på
et sølvfat her i bloggen – etter hvert! I mens kan du jo ta turen innom HIT (Her er garnet på TILBUD!!!)
å planlegge fargen på teppet
(Eller puta?) som skal pryde din sofa om kort tid 🙂

 

Egentlig ville eg strikke et oransj eller oker farget teppe, men for en gang skyld lot eg valget falle på Ali siden det kommer til å bli et skikkelig blikkfang i stua. Eg ga han jo valget fordi favorittfargen hans er ORANSJ…ehee…men så valgte han altså Lys Grått 🙂 Jaja blir nok lekkert og det er jo eg som får gleden av å strikke det 🙂 Dessuten er planen å strikke ei Okerfarget pute, så det går greit 🙂

 

 

 

Vet du?? Dette garnet ble eg faktisk forelsket i FØR eg fikk kose med det! Vet du hvorfor??
JO, fordi, eg så det hadde Nylon i seg og at man kunne strikke SOKKER av det!! Hvor fantastisk er det vel ikkje med sokker i alpakka!?! OMG eg har slitt ut noen før kan du si, men da UTEN Nylon!! Bortkasta arbeid, men akk så deilig! Derfor skal eg nå ENDELIG strikke meg et par sokker, ja eller, aller helst 2 eller 3 par! Har nemligen funnet flere sokker som rett og slett er rålekre og du kan laste ned GRATIS NORSKE Pdf`er på de
HER HER og HER – Det er i allefall disse eg VIL/MÅ ha! Alle skal eg strikke i Alpakka Forte som du kan snuse på HER! (<— Her er de billigst, men HER har de noen flere farger) Dette kan jo f.eks være det du putter i Påskeegget ditt i år!?? God Idè ikkje sant??

 

 


Så har du disse du bebisene her da! Sukk! Her har eg plan om en genser, jada, denne er selvfølgelig OGSÅ i hodet. Mulig eg bruker en oppskrift også, men kommer til å legge ut opplysninger her i bloggen når den tiden kommer. Fikk jo tidlige
Lilla garn og det har eg tenkt å blande disse fargene med 🙂
Tror faktisk det kan bli riktig så bra!
Linde Garnet, ja DET finner du vettu på din Lokale Nillebutikk!
Eg elsker ennå mer nå enn før å gå på Nille og eg må beregne litt mer tid hehe
Ja for eg må alltid innom garnhyllene å KOoOSE hehe 

 

 

 

Ok, da har eg egentlig et lite problem…..Eg har INGEN ledige hyller inne på “Nødvendelig Rommet” mitt!?!?! Ikkje har me mulighet for å utvide heller, ja hvis eg ikkje flytter ungene på en hybel haha
Eg har jo alle Kallaxhyllene i rommet ved siden av
(Garderoben) men der har me alle spill og diverse Hobbyting så det går IKKJE! Ergo må eg nå RYDDE for eg tillater IKKJE kaos en gang til!
NEI NEI og NOT! Må bare sette meg på gulvet der inne å TENKE, planlegge og fundere! MULIG at eg f.eks selger NOE av det eg har i hyllene, eller GIR BORT + porto og NOE lager
eg kanskje Give Away så Anything can happen!

 

Uansett, eg skal LOVE deg at NOE skal eg finne på i Påske så her gjelder det bare å Henge seg på 🙂 Ja for du og eg liker jo godt å KOoOSE oss 🙂

Nå skal eg bare strikke videre på ermene mens Ali fikser middag, det blir steikt sei m/tilbehør, JAMMY!
Er straks ved vrangborden så eg satser på å begynne på erm nr 2 så det går unna 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG ONSDAG!

Her regner det i dag og er hele 4 + grader! JuHuuu

Go`klem fra ei fortsatt Svimeslått Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #garn #houseofyarn #dalegarn #lindegarn #chunkywool #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Masse herligt garn du har fått 😍. Blir spennende å se hva du strikker av alt det flotte garnet. Gode kvelden 😊❤️

Siste innlegg