NYDELIG FAIR ISLE GENSER – STRIKKEOPPSKRIFT I STOR STØRRELSE

Emily K. Williams

 

Kan si hva man vil, men en skikkelig flott Fair Isle genser er bare såååå VAKKER!! Drømmen er èn jakke….EN dag!! Eneste problemet med en slik jakke, ja hvis man i det hele tatt kan kalle det et problem er fargene!! Ja eg tenkte om eg f.eks ville hatt genseren over i en annen farge! Det er jo en del farger som på en måte skal gli lekkert sammen og da syns eg det kan være vanskelig…..
Er jo ikkje sikkert det er det! Genseren over kunne f.eks eg tenkt meg i Grønn farger! Ja litt sånn sjøgrønne farger, uansett, genseren var kjempelekker!

 

HER kan du ta en titt på alle de fantastiske fargene som finnes i orginalgarnet!!
Eg hadde seriøst hatt problemer med å bestemt meg!!

 

 

 

Emily K. Design

ARRINA
Bildene over
Str fra 116 cm —> 149 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

Vel erfaringsmessig så vet eg jo at dagen ikkje blir slik man så optimistisk planlegger når me står opp…Min begynte for så vidt greit og eg satte i gang med det eg hadde tenkt, fikk bort stativet, vasket drakten til Dib, Ali tok kjøkkenet og eg tok finpussen, men så var det STOPP fra min side. Ble veldig tung i hodet og lufta gikk bare rett ut og eg sank bare sammen her i stolen og nå har i grunnen Ali kommandert meg i seng slik at kwellen har en sjans til å bli bedre. Dvs han må styre med både middag og kjøring/henting på trening alene…Min tanke var at eg kunne kjøre ut og han hente slik at han da slapp å stresse med å få middag ferdig. Men men, mulig eg bare må kapitulere et par timer for hvis ikkje holder eg ikkje så lenge tror eg.

Sånn på andre områder har me i dag fått GODE nyheter og en drøm går snart i oppfyllelse!!!
Kan virkelig bli en spennende/travel(?) vår og sommer 🙂 Jepp, eg gleder meg 🙂

Men da stikker eg å sover et par timer så får me skravles etter hvert, å ja,
eg har fått GOD gang på erm nr 2 så eg satser på masse strikking i kwell 🙂

NYT EN FIN ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #fairisle #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Huff, sånn er det innimellom – hodet vil mer enn kroppen klarer 🙈. Ikke alltid så enkelt å akseptere 😊. Håper formen kommer seg og at du får en fin kveld 🙋.

    2. ToveR: Eg fikk nå sove et par timer og følte meg ganske mye bedre på kwellen så nå satser eg bare på ei skikkelig GOD helg 🙂

      Kos deg masse og ha en skjønn helg 🙂

Siste innlegg