HERLIG GENSER TIL HAN & HENNE – 2 STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Marzena Kolaczek

 

Eg elsker en slik hals! Det er tøft og snorene er en fin detalje, ja litt sånn sporty vettu 🙂
Halsen strammer ikkje og den “Gjør” liksom hele genseren 🙂  Genseren strikkes i
DETTE GARNET
og det ser jo helt herlig ut, men det finnes alltid et rimeligere alternativ
og da kan jo gjerne
Superfine Baby Merino være garnet 🙂 

 

 

 

COSY WIFEY
Bildet over
Opp til 127 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Marzena Kolaczek

 

COSY HUBBY
Bildet over
Opp til 130 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Marzena Kolaczek

 

Ønsker du å kjøpe begge oppskriftene samlet og spare litt kroner?
Da klikker du deg inn
HER!

* * * *

Ahaaa deilige lørdag!! Sol skinte og lameller for trekkes for med èn gang eg sto opp!! Ikkje bare det, men eg stålsatte meg og laget deilig frokost til DibHassan FØR både kaffi og medisiner, så det var litt sånn i halvsvima!! Laget ei panne med Arme Riddere med blåbærsyltetøy og et stort glass med O`Boy! Haha skikkelig Kickstart kan du si + en snadder matpakke med dobbelskive med masse salat, grønnsaker og Roastbiff + 1 banan og druer 🙂 Gutter skulle bruke lørdagen på trening 🙂 Flinkis!
Meeeen…..da eg gikk inn på rommet hans med frokosten lå han som et slakt i senga…
Feber og aldeles ikkje i form kan du si…Stakkars, han som var så giret!! Frokosten falt nå i smak så han får ta dagen som den kommer, men det er slettes ikkje lurt å gå ut UTEN jakke/lue når man har hatt svømming på skolen…De lærer jo nesten bare den harde veien…

Fytti eg laga meg arbeid i går kwell! haha Hadde ikkje trodd det skulle bli så travelt å selge noen garnnøster hehe Men eg er så GLAD for at garnet falt i smak og at det kan komme til et hjem hvor det kan trylles om til noe fint! Her hadde det bare blitt liggende på hylla 🙂 Det er fortsatt en pakke igjen
og det er Silke Tweed`en, et utrolig deilig garn (Ca 1 kilo garn!)! Ja det er faktisk veldig lekkert og kan blir de fineste topper eller en skjønn genser! Du kan klikke deg inn HER og se på Bilde 2, er det noe du kunne tenkt deg så sender du meg bare en mail: [email protected]

Sånn på strikkefronten er eg fast bestemt på å strikke FERDIG erm nr 2, men før eg setter meg til rette er planene å shaine kjøkkenet siden Ali skal lage hjemmelaga pizza 🙂 Etter det tenkte eg å kose meg litt inne på Nødvendelig Rommet og få ALT det nye garnet på plass i hyllene, kanskje eg bestemmer at MER garn må forlate redet!?? Hvem vet 🙂 Før eg så setter meg til rett i Go`stolen må eg få stell på det nyvaska håret og og få på meg rene KOoOSEklær – Det er tross alt lørdag! Håper at Amira skal ut en tur for eg var TOM for “Grå”papir til å pakke alt garnet som skal sendes!! KRISE!! Det ordner seg nok!

Så ja, eg tror dette kommer til å bli en veldig fin lørdag 🙂 

KOS DEG OG NYT
HELE DAGEN DU OGSÅ

Go`klem fra ei Vibbedille i ganske god form 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg