MER GARN TIL SALGS – ER BITT AV RYDDEBASILLEN!


Bilde nr 1: Dette er nesten bare Østlandsgarn + noe Viking og Safir.
ALT er ull som kan toves.
Alt dette veier ca 2,5 kg

SOLGT!
 


Prisen er 150 kr + 175 ,.(Norgespakke) Totalt å betale er 325 kr

 

 

 

 


Bilde Nr 2: Dette er også for det meste Østlandgarn, Viking og Safir.
Alt garnet er ull og kan toves.
Alt veier ca 3 kg.

SOLGT!

Prisen er 150 kr + 175 kr (Norgespakke) Totalt å betaler er 325 kr

 

 

 

 

 


Bilde nr 3: For det meste Rubin og Viking.
Alt er Ull MEN Superwash
Alt veier ca 1,8 kg

SOLGT!
 

Prisen er 150 kr + 175 kr (Norgespakke) Totalt å betal er 325 kr
 

HVIS noen f.eks vil kjøpe ALLE 3 pakkene blir det 450 kr + 175 kr (Norgespakke)
Totalt å betale for alle 3 pakkene er 625 kr

Bor du i distriktet, ja så er du velkommen innom å hente 🙂 

Send meg en MAIL eller Messenger (FB) om det er noe du vil kjøpe:
[email protected]

Kan ikkje følge med på kommentarer på FB da det blir ALT FOR mye å forholde seg til

* * * *

 


Sånn, da har eg jammen meg klart å rydde ut av alle de 3 hyllene med Østlandgarn & Co 🙂
Hyllene er nå fylt opp med stort sett nye nøster av Østlandsgarn og Safir så det begynner å komme seg og eg tro ikkje at det nå med det første blir mer garn for salg, men, man kan jo aldri være trygg!
Nå har eg nesten et fint system All Over hele garnrommet og det er ganske mye jobb å sitte sånn å sortere og plukke selv om det er gøy 🙂 Nå er garderoben full av poser som skal sendes over helga det gjelder bare å få det pakket!!! Ha litt tålmodighet så får dere beskjed etter hvert som pakkene er sendte

Nå tar eg fri resten av dagen hehe Setter meg godt til rette i Go`stolen og strikker. Ali styrer i vei på kjøkkenet og i kwell blir det hjemmelaga Pizza a`la Ali 🙂

KOS DEG OG HA
EN SUPER LØRDAG VIDERE

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #garn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg