ISABELL KRAEMER – WOW!

Design av Isabell Kraemer

 

Begynner å lure på om det er dama eg er betatt av for eg faller som ei flue hver eneste gang hun legger ut noe….? Oppskriftene hoper seg opp og tiden strekker slettes ikkje til….Men ja, dama er kjempe stilig! Jepp, akkurat som hennes design! Egentlig ikkje sååå fan av så enormt stooore sjal,
men OM man velger riktig garn, ja så blir det slettes ikkje så volumfult som man skulle tro 🙂 Det blir lett og ganske luftig! Ved å få et sånn resultatet er Shetland ull et godt exsempel – Tynt og utrolig dryyygt! Der har du svaret, ganske enkelt 🙂

 

Orginalt strikkes sjalet i DETTE GARNET, men det finnes jo deilig tynn ull som er enklere å få fatt på, ja som f.eks HULDRA eller 2 Tråd SjøllingstadGarn 🙂 Huldra har eg på pinnen i den nydelige “Stjernetrøye fra Sotra” og er helt himmelsk, Sjøllingstad har eg sett, ja t.o.m KOSET med og absolutt et deilig garn – Litt tjukkere enn hva sjalet orginalt strikkes med, men det går bra 🙂

 

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

 

KYLER
Bildene over
Str 223 cm X 140 cm 

 

 

 

 

 

* * * *

Veeel…..syns det har vært et treeeg dag! Gikk fint hos tannlegen med Dib bortsett fra at beskjeden var som fryktet: “Du MÅ bruke strikker enda mer!” Eg VISSTE det! 300 kr swosj ut av vinduet nok en gang!
Jaja, ny time om en mnd og nå må eg vel Glue Solid strikken til tennene!! hehe

Formen er liksom ikkje heller på topp, føler meg som ei vridd vaskefille så når me kom fra tannlegen
og FØR eg spiste middag bare MÅTTE eg vaske håret!! Hjalp lite uten om å se ut som ei huldra!
Du vet når du VIRKELIG gruer deg til noe? Ja du får en sånn urolig følelse i magen??
Ja sånn er magen min….det er bare at det er ingenting eg gruer meg til! Hmm

Tja, eg vurderer å gå å legge meg et par timer, for kanskje eg bare har sovet litt lite? Tror beint fram at eg skal legge meg langt under dyna og bare koble av!! Rett og slett, ja for det blir ikkje mye
gjort likevel i denne tilstanden 🙂

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG KWELL

Go`klem fra ei noe Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #kyler #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg