ERMLØSE SOMMERTOPPER – 9 FORSKJELLIGE OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Urth Yarns

 

Har fått flere forespørsler om eg har noen fine Sommer Topper på lur, og ja, eg har da alltid noe på lur så eg fant noen forskjellige oppskrifter og kanskje noen faller i smak hos deg? Alle er gratis og alle er engelske, ønsker du norske sommertopper er vel Drops Design en plass å sjekke?

 

Eg falt for Toppen på bilder over her! Jepp, fargerik og gøyal! Liker at de er litt løse for da kan eg ha en strammere bomullstopp under 🙂 Av forskjellige årsaker er magen min litt bulgete så eg føler meg ikkje helt vel med noe som er stramt rundt kroppen 🙂 I samlingen under er det både løse og stramme topper så da er det jo bare opp til deg og hva du liker 🙂 Enjoy!

 

 

 

UNEEK SWING TANK TOP
Bildet over
One Size – Passer alle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samantha Stadter

 

LINEN TOP
Str 34″–> 42″ rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samantha Stadter

 

WEEKEND WONDER
Str Small/ Medium

 

 

 

 

 

 

 

 

 Anne Carroll Gilmour

 

TANTRIC PUZZLE TOP
One Size + kan justeres

 

 

 

 

 

 

 

 

Purl Soho

 

NOTCHED HEM TANK TOP
Str opp til 46″ rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Shiri Mor

 

FITTED TANK TOP
Str S—> XL

 

 

 

 

 

 

 

 

Ann Budd

 

ALLEGORO SIMPLE SUMMER TOP
Str 33″—> 46″ rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amanda Hester Smith

 

COUNTRY GARDEN TOP
Str S—> L

 

 

 

 

 

 

 

 

Fiona Ellis

 

CABLE AND RIB TOP
Opp til 122 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, snart kwell og halvveis i uka –> SNART HELG! Neste fredag er det PÅSKEFERIE! JuHuuu
Dvs at NESTE uke må eg få ordnet med påskeggene til ungene, her får egga første hegla i ferie.
Det er jo egentlig Påskafta eller 1.dag man gir ut egga, men nå når de er så store syns eg det er greit
å gi de første helga for da kan de kose seg litt hele ferien. Får de egga selve Påskehelga er det jo bare da og så er det skole/jobb på tirsdagen. jadda, egg skal det bli 🙂

Selv om eg var oppe litt tidlig i dag har dagen vært ganske så bra, føles ut som om formen er noe bedre, men er jammen ikkje helt sikker! Anyway, eg tror, eller vil si at møtet gikk bra? Det må det jo ha gått, eg mener, me var der i nesten 2 timer! Jaja, evig optimist og håper på det beste 🙂

Har hatt meg ei strikkeøkt også og er nå godt i gang med erm nr 2 og eg satser jo på at den går like fort som den første! De nye ZING pinnene mine er jo en DRØM å strikke med! Heldigvis har eg riktig nr og lengde i forhold til jakken eg skal strikke etterpå! Det kommer til å gå som en VIND!

Har egentlig ingen planer mer for dagen annet enn å strikke 🙂 DibHasssan skal på trening kl 20,
men Amira kjører han i kwell og så kjører han sammen hjem med treneren så den er i boks 🙂

Så da gjenstår det bare èn ting og det er å koke opp ei ny kanne kaffi til kwellen 😉

KOS DEG OG HA EN
TRIVEL OG FIN KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂 

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #ermløsetopper #sommertop #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg