HIPPIE ELLER RETRO? – GRATIS STRIKKE/HEKLEOPPSKRIFT

Design av Regina Weiss

Herlig Hippie inspirert vil eg si, men det er PERFEKT til kroken du har ute! Ja der du pleier å sitte fra tidlig vår med gode ullsokker på og bare lese ei god bok eller å strikke 🙂 I beskrivelsen står det Sjal/Wrap, men det er nesten som et teppe, bare det er perfekt strikket for at du skal
holde deg varm der det trengs 🙂

 

Ja, oppskriften er engelsk, MEN det er MASSE bilder som viser deg akkurat hva du skal gjøre!
Kun rettstrikket og Bestemorlapper (Heklet) og sy sammen 🙂 På Strikkedelen er det brukt rester av Bulky Weight og DK tykkelse på heklelappene 🙂

 

 

Design av Regina Weiss

 

 

WAYFARE RUANA
Bildene over
Størrelse Voksen

 

* * * *

Oj Oj for en ettermiddag hehe satt her å holdt på å sovne og kl 17 ca smøg eg meg langt under dyna og skulle bare blunde en times tid, MEN, hekkan!! Ingen vekket meg jo og eg våknet helt i ørska kl 20!
Hodet var helt tomt mens eg knasket i meg 2 kalde fiskepinner og visste ikkje helt hva eg skulle gjøre, etter hvert klarte eg å få satt på ei kanne kaffi 🙂 Ali var avgårde på trening med Dib 🙂

Etter hvert så kviknet eg til så eg håper kwellen blir grei tross alt! Heldigvis så tok me helgehandelen TIDLIG i morges! Ja me snakker sånn i 9 halv 10 tiden!! hehe Deilig å slippe det i morgen. Kanskje eg får til å svinge vaskefilla litt i stua? Behovet er til stedet så eg satser på det 🙂 Kan jo være greit
å begynne å gjøre litt rent for over helga blir det nok litt pynting av Påsketing 🙂 Blir Vårlig og koselig 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

Go`klem fra ei noe trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #hekleoppskrift #wrap #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Du markerer fortsatt bildene dine på instagram feil. La meg bruke bildet du la ut 7. mars som eksempel. Du skriver: “Sokker er også under planlegging 🙂 Alpakka Sokker <3 sponset."
      Riktig markering er: "Sponset - Sokker er også under planlegging 🙂 Alpakka Sokker <3"
      Følgerne dine skal alltid kunne vite at det er reklame/spons før de leser teksten. Hvis du ikke greier å merke sponsing riktig så risikerer du bøter. Ta en titt på forbrukertilsynet sine sider hvis du ikke vet reglene.

    2. Nei, jeg jobber ikke i Forbrukertilsynet 😛 Jeg er en vanlig person som liker å lese blogger og følger blogger på sosiale medier. Og som de fleste andre liker jeg å vite om det jeg leser/ser er reklame eller innholder sponsete produkter. Å ikke merke innlegg riktig er det samme som å lure følgerne.
      Du skriver en bra blogg og jeg har fulgt deg i mange år. Jeg mener at enhver blogger som har respekt for seg selv og sine lesere skal markere innlegg i SoMe riktig 🙂 Selvfølgelig kan alle gjøre feil, og det er derfor jeg heller gir deg beskjed her enn å rapportere deg til Forbrukertilsynet hver gang du gjør feil. Du er veldig flink her i bloggen, men merker som tidligere sagt bildene på instagram feil 😉

    3. F: Ok, den er grei 🙂 Da må eg jo bare takke deg for at du ikkje har rapportert meg 😉 En ting kan eg vel med sikkert lover er du aldri kommer til å bli lurt av det eg skriver om noe som er sponset. Men det mener eg at eg er utrolig kritisk til HVA eg reklamerer for. Har alltid hatt som mål at det eg skulle komme å reklame for eller la meg bli sponset av skal på en eller annen måte komme dere som lesere til gode. I den forstand at det er innen samme interessefelt, som her på bloggen er strikking + at det skal være en god mulighet for å gi dere noe av det eg blir sponset med.

      Som f.eks med den siste Give Awayen. Eg pleier vanligvis ta premier fra eget lager, men etter stor pågang om eg ville selge Chunky garnet sendte eg heller en mail til House of yarn og spurte om de ville sponset med noen nøster som eg kunne gi bort 🙂 det var da intet problem 🙂

      Hver uke får eg min. 2-3 mail om forspørsel ang sponsing og reklame, ja eg kunne ha tjent veldig gode penger, men eg takker nei til så og si alt. Det først eg takket JA til var Floke frisør av den enkle grunn at eg kan ikkje gå til en vanlig frisør pga alle luktene der. Der med blir en veldig SANN reklame eg kan skrive i etterkant. MEN, det rettferdiggjør ikkje at merkingen på Insta er feil. Feilen eg har gjort i begynnelsen er å se på hva andre gjør, noe som da altså var feil.

      Nå er i allefall ALLE bildene med sponset produkt merket riktig på Insta f.o.m bilde 1 som er sponset.

Siste innlegg