ET ØYEBLIKK…MÅ BARE DÅNE LITT!

Designet av Andrea Mowry

 

Når det kommer strikking og for den slags skyld hekling føler eg meg ganske så trygg, ja, det er fortsatt mye eg har igjen å lære – Eg tar det etter hvert som det dukker opp. Noe eg der i mot virkelig har problemer med er å bruke er flerfarget garn! Ja bortsett fra å strikke sokker for de skal jo uansett være litt morsomme og sprø 🙂 Syns eg da 🙂 Når det kommer til å sette sammen flere multifargete nøster,
ja DA sliter eg! Eg kan syns f.eks en håndfarget hespe er til å nesten drepe for, men eg ANER ikkje hvordan eg skal kunne klare å sette sammen flere multifarga hesper i et større plagg og at det i tillegg skal bli flott å se på!!? Skjønner du problemmatikken eller??

 

Eg ser sååå mange rålekre plagg, ja f.eks inne på Siden Til Andrea Mowry….*Oj nå måtte eg bare dåne litt igjen!* Når eg sitter å SkjermShopper i en nettbutikk klarer eg for alt i verden ikkje skjønne hvordan eg f.eks skal sette sammen 4 hesper som blir fine sammen! Føler meg rimelig teit, men finnes det noen gode tips for dette fenomenet?? *må bare le litt av meg selv*

 

 

Designet av Andrea Mowry

 

Utrooolig lekkert! Skulle gjerne ha satt sammen noen flotte farger til en sånt sjal…Sukk

 

 

 

BAULES
Bildene over
Str 201 cm X 51 cm

 

 

 

 

* * * *

KnockOut.no sier eg bare!! Nå har eg virkelig vært DuracellKanin på store batterier! Fullstendig utladet, så pass mye at eg orket KUN en kattevask enn så lenge, dusjen er utsatt til senere! Det er ganske PYTON å bli så til de grader utslitt av å rydde/vaske i 1,5 time!! Selv om eg har gjort MYE så er det fortsatt noe mer som kunne vært gjort, men jaggu er det mangen år siden nå at eg kunne ta HELE heimen på en og samme dag! I grunnen ganske deprimerende…..MEN, nå kan eg i allefall nyte ei skinnende ren stue fri for hybelkaniner og edderkoppspinn!!! Ali støvsuget ALL OVER mens eg vasket badet og etterpå sveipet eg over gulvene med moppen og allerede da var Ali i sving med å utbeine lammelår 🙂 Selv om eg er strålende fornøyd er det en noe bitter bismak og med en klump i halsen at eg skal sitte tilbake så oppbrukt og utladet med så pass mye smerter at eg allerede nå måtte fylle på med morfin…Nå MÅ eg bare sitte å være amøbe minst en time, ja visst ikkje går hele fredagen rett vest

Eg skal nå i allefall karre meg på beina å kjøre ned å hente DibHassan, kan være deilig med litt frisk luft selv om det er iskaldt ute 🙂 Må også en kjapp tur innom apoteket å hente resten av medisinen mine som ble bestilte i går, greit å ha det unnagjort 🙂

Sola er nå i det minste hengt opp og den varmer her i stua og det er så herlig så hvis dette fortsetter kan det virkelig bli en flott ByPåske på oss 🙂

Anyway, eg får ta å sitte å kikke litt på Humulus mens eg koser meg med en kopp kaffi og P4 🙂

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Kaputt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #sjal #shawl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg