LUE, HALS OG VOTTER – 3 I EN 1 STRIKKEOPPSKRIFT – GRATIS!

Design av Kelly McClure

 

Vintertilbehør kan strikkes til alle årstider og i allefall HELE året! Kjappe og enkle småprosjekt som er lette å ta med seg. Nå er jo tiden inne for å gjerne ta soveposen ut og sitte i solkroken, da er dette et handy strikketøy 🙂 Egostrikke, vennestrikke, gavestrikk eller, ja hva med Julegavene?? VET at MANGEN av dere allerede har en halvfull boks med julegaver så det er bare å snappe til seg denne strikkeoppskriften som altså er “3 i 1” – oppskrift! Den er GRATIS frem til i morgen Lørdag 17.mars
så gjør det med èn gang om du falt for denne 🙂

 

 

 

Design av Kelly McClure

 

 

SHEPHERD`s HILL TRIO
Bildene over
Oppskriften består av
Lue, Hals og Votter

 

* * * *

Ahaaa heldigvis er ungene så kjempesultne at potetene allerede er i ovnen! Straks FredagKOS på bordet! Eg klarte etter mye om og men å komme meg i dusjen, ja eg har t.o.m vasket håret!
Nå er eg akkurat som ei oppvridd vaskefille! hehe Bare eg dufter godt i det minste, ren pysj er på eg føler ikkje for å bevege meg en eneste millimeter!!

Det har blitt FOR mye i dag! Ja du vet jo hva eg har styrt meg? + en ULTRA bra telefonsamtale satte ALLE de små grå i sving og nå har me tenkt oss gråhåret de siste 3 timene!! SÅNN blir eg stresset av!! Spesielt når det i tillegg er fredag, alle som jobber har gått hjem, dvs me får ikkje svar på det me lurer på før over helga! Så da er det bare å smøre seg med STOR tålmodighet! Regner med at alt er avklart innen me tar Påskeferie neste fredag! JuHuuu Dette blir spennende og meget gøy…Trooor eg!?!
MoHaaaaa

Helt ærlig?
Eg vet ikkje om eg orker å spise en gang!! Tror eg holder meg til flytende føde noen timer 🙂
Åsså har eg sååå lyst å strikke!!! Vet`kje om eg orker å løfte armene! haha Nei, etter at alle har spist, da jager eg samtlige ut av stua for eg MÅ ha det helt rolig kjenner eg! Må på en måte finne meg en god plass i bobla mi og bare koble helt ut og av! Hvis, ja da må eg rett å slett legge meg noen timer…

Men nå?? Ja nå er det mat!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

0 kommentarer

Siste innlegg