LYST PÅ ET LEKKERT SOMMERSJAL? – HER HAR dU STRIKKEOPPSKRIFTEN DU TRENGER!

//Inneholder en link på sponset produktDesignet av Ambah O`Brian

 

Mmm Mosaic-Strikking er SPENNENDE! Aldri et kjedelig øyeblikk, ja det er det du får ved å strikke dette sjalet! Det er sååå kjekt kan du tro og når det blir så lekkert som dette, ja da…Må man bare SUKKE og nyte hver eneste maske! Lekkert over en luftig sommerkjole eller over litt solbrent skuldre på stranda, men selvfølgelig fungerer det godt surra rundt halsen vinterstid også – uten å klø!

Merino som sjalet er strikket i er ganske så svalende og deilig på en varm sommerdag 🙂 Knyt det f.eks rundt hoftene over bikini`en, ja du blir jo en skikkelig StrandLøve(inne) 🙂 Eller hva? Synd for meg da som aldri bruker bikini, men eg hadde fått det til å funke over en avklippet jeans også 🙂 Åååå men nå fikk eg problemer ja….eg har jo det PERFEKTE garnet i hylla til nettopp dette sjalet! What to do??
Ok, eg skal enn så lenge holde meg til den avtalte strikkelista 🙂 *Lagrer det i tilfellet*

 

 

 

Designet av Ambah O`Brian

 

 

COLUMBINA
Bildene over
2 str 180 cm/231 cm X 33,5 cm/44,5 cm
Frem til Midtnatt 20.mars får du automatisk 20% på dette når det kjøpes

 

HVIS du skulle ønske at du kunne kjøpe Garnpakke på dette sjalet så kan du det! Da får du 3 hesper + oppskrift i en pakke, ja du kan jo ta en titt HER 🙂 Enkle nøster kan kjøpes HER 🙂

 

Ønsker du å strikke sjalet i et rimeliger og lettere tilgjengelig garn ( Kun Solide farger)
ja så er jo
Superfine Baby Merino et ganske bra alternativ 🙂

 

 

 

* * * *

For å ikkje sove hele eller halve dagen hadde eg alarmen på halv 10 i det minste og det var virkelig noe eg trengte altså!! Har vært veldig sliten og “ved siden av meg selv” de siste dagene så søvnen har blitt litt amputert og oppstykket, men føler nå at eg har fått sovet litt ut. Planer for dagen er å koble totalt av og ut og det HÅPER eg at eg får anledning til, ja hvis ikkje må eg reise opp på fjellet i et forlatt og avsidsliggende hytte, ja bare for å hente meg inn igjen til der eg trives 🙂

 

Eg pleier å si at smerter er smerter, de har eg uansett, men når man ved siden av være fysisk sliten pga smertene er det faktisk VERRE å være mentalt sliten, om du skjønner! Fordi: Er man sliten i hodet, ja da blir absolutt smertene mer fremtredende og da blir man jo bare om ENDA mer fysisk sliten….da trenger man hvile og ikkje nødvendigvis søvn! Dette er noe som kan være veldig vanskelig å skjønne!
Eg kommer fortere til hektene igjen om eg bare får være i fred! Uten å snakke eller tenke, DA lader eg! Det hjelper ikkje alene og bare sove det av seg fordi man er ikkje i fred på samme måte.
Ja det kan være vanskelig å skjønne, men slik er det bare 🙂

Derfor er altså planen min å koble UT og AV! For å få til dette er eg avhengig av at de andre er opptatt med sitt 🙂 Eg regner med at Dib holder på med sitt, dvs Gaming og Ali kommer til å være opptatt med middagen mens Amira er på jobb, så det er absolutt “rom” for opp til flere timer i den gode bobla mi 🙂
Satser på at dagen går som smurt og at kwellen blir fin 🙂

Det første eg skal gjøre er å stelle meg og ordne håret slik at eg føler meg OK, der etter gjelder det å få ferdig HUMULUS! Ahaa det hadde vært KONGE om eg klarte det, ja for da kan eg hente inn noe av det NYE garnet og virkelig kose meg i kwell! Planen er å ordne til 2 kurver! En med Chunky Wool Teppet og en med den lange jakka som skal strikkes! Å hekkan , men eg GLEDER meg 🙂

Har du lyst å strikke Chunky Wool Teppe eller en pute? Da MÅÅ du ta turen innom HER og bli med på Påske Give Away`en eg har frem til Påskaften 🙂
Du kan vinne hele 8 hesper Chunky Wool!!

Hmm alt i alt tror eg søren meg det blir en flott lørdag! Tja, hvem vet, kanskje eg også klarer å finne meg en brukanes StrikkeSerie på Netflix?? Begynner å bli en stund siden eg så noe virkelig kjekt! Kanskje du har et GODT Tips?? Er det noen nye filmer/serier i “lufta” som man bare MÅ se??
En av de beste “StrikkeSeriene” eg har sett er “Gilmour Girls”!!! Med StrikkeSerie mener eg en serie som eg kan strikke til og ikkje er nødt til ha å øynene på skjermen til en hver tid 🙂

Tja, da gjenstår det vel bare å begynne å bevege meg?
Starter med å komme meg ut på badet 🙂

KOS DEG MASSE OG HA EN
SKIKKELIG MAGISK LØRDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #columbina #sjal #shawl #sommersjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

2 kommentarer

Siste innlegg