SPENNENDE OG ENKEL STRUKTURSTRIKK – NORSK STRIKKEOPPSKRIFTER

//Inneholder Linker til Sponset produkterDesign av StrikkeBea

 

Dette ser jo ganske komplisert ut, men fy søren så stilig! I følge designeren selv er det slettes ikkje så vanskelig som det ser ut som og med et detaljerte diagram og skriftlig beskrivelse går nok dette som en drøm! For min del er det ALLTID like gøy å lære noe nytt 🙂 Er jo absolutt en skjønn lue som alene kan være en lekker gave, men som du ser under her har hun også designet nydelig votter til 🙂

Settet kan strikke si f.eks Lima, Sterk, AlpakkaUll fra Nille, Classic Alpaca Wool, Classic Cotton Merino (For den som klør) Classic SW Wool eller Superfine Merino Wool (Veldig fint for den som klør, f.eks barn?) 🙂

 

Mange deilig garnmuligheter her ser du, men eg er også sikker på at du har noe på lur i en pose bakom sofaen?? Akkurat som ikkje ALLE har det da *ler meg ihjel*

 

 

 

ENKEL STRUKTURLUE
Bildet over
Str 50—> 58 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av StrikkeBea

 

Me sier jo alltid at Jula, ja den varer til Påske – Så hvorfor ikkje bare få de(n) første Julegaven)e) i boks i løpet av Påskeferien?? Eg må i allefall IKKJE glemme å ta ned Julekortene på stuedøra FØR eg begynner å spre om meg på høner og påskekyllinger! haha

 

 

ENKLE STRUKTURVOTTER
Str Medium/ Large Dame

 

 

 

 

 

 

 

* * * *

Jadda, Jula varer absolutt til Påske hehe Eg har sett en Julefilm i dag og nå er eg tydeligvis i gang med noen action greier med Bruce Willis! Jadda, blir vel ikkje bedre enn det??

Har vært litt ut og inn av Bobla mi i dag fordi gutta ser du, DE (Eller Ali rettere sagt) bestemt seg for å heller mekke bil! En pakning skulle skiftes etter den harde kulda og da er jo DibHassan (Som overhodet IKKJE er interessert i bil) den perfekte håndlangeren *ler* Ble nok ikkje helt den lørdagen han hadde sett for seg, men en fornøyd pappa er alltid kjekt å ha hehe

Eg er ferdig med fellingene på erm nr 2 og har CA 2-3 cm igjen til vrangbord så dette ligger godt inna for skjema for at det KAN bli nytt prosjekt i kurven i dag! Hvis ikkje vil nok morgendagen starte med noe nytt på pinnen i allefall! Kan jo bli en meget perfekt søndag! Tror eg sov FOR lenge i dag! Det magiske antall timer er ca 6,5 og jo lenger enn det eg sover jo fortere og mer søvnig blir eg ut over dagen!

I natt ble det vel ca 8 timer i dyp søvn (Slik føles det nå i allefall!) Tunge øyelokk er harde å kjempe i mot
og eg har allerede hatt flere kalde ansiktsvask til liten og ingen nytte! Håper virkelig eg klarer å riste dette av meg for eg har rett og slett IKKJE tid til å kwile! Dessuten syns eg akkurat det er bortkastet tid!

Ali var nettopp innom for å fylle på med noe varm kaffi – JA han SKAMFRYSER! Han er virkelig til tider verre enn begge unga til sammen! Ja for når man kler seg i tynne bomullsokker, joggesko, pysjbukse med ei tynn type turbukse over, collagegenser og plastikk (fleece) jakke og nylon lue for så å legge seg under bilen opp på et betonggulv i garasjen, ja DA ber man jo om det?? Eller hva? Eg sa eg kunne finne ULL til han, ja til hele han, men det var unødvendig for nå var han snart ferdig! Ja han har bare gått ned igjen (etter å ha satt oksesteika i ovnen) for å ligge på det iskalde gulvet en time eller 2 til…
Jepp, eg GIR opp og koser meg heller her i Go`Stolen som er godt oppvarmet av sola 🙂

Har eg fortalt at eg har NYE Ullsokker på meg i dag!?? Noen skikkelig FÆNSI noen! Love IT!


 

Forrige helg fikk mor mi nesten en hel bærepose med Viking SportsRagg av og da ble disse sokkene mine! Hun strikker de etter min oppskrift, men søren, eg glemte å si at hun må strikke de på pinne 4 fordi hun strikke så fast! Eg elsker når denne type sokker er bittelitt romslige, men men….

Oppskriften på slike enkle sokker (Supre for nybegynnere på sokkestrikking) finner du HER!
Oppskriften er GRATIS og norsk 🙂

Nå får eg ta å strikke meg full fart ned til vrangborden mens eg likevel er SteikVakt 🙂 Satser på at gutta mine snart kommer seg inn, ja for når sola daler DA blir det bare enda kaldere!! Brrrr

KOS DEG MASSE OG HA EN
SKIKKELIG TRIVELIG KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille i ganske God form 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg