2 MÅL ER NÅDD SÅ DA ER DET BARE Å KOSE SEG MED NOE NYTT!

//produktplassering

 

Som du ser så er mine mål for mars helt komplett! Målet var å ha de begge ferdig før Påskaften og det klarte eg med GOD margin må eg si 🙂 Alle detaljer om begge prosjektene kommer snart for eg skal nemligen UT å ta skikkelige bilder med både Humulus og Løvfall Jakken på meg 🙂

 

Gikk som en drøm å strikke begge 2 🙂 Siden eg har vært så flink, ja da har eg jo premiert meg selv med
å starte opp på hele 2 prosjekter i dag! Ja eg har vært helt i eget vakum
og dagen har seilt avgårde og PLUTSELIG er det jo kwell!

 

 

 

Var ikkje bare bare å legge opp til dette tjukke teppe skal eg si! Selve opplegget var helt greit, men det
å beregne garnmengden for opplegget var verre! Så ja eg måtte gjøre det 2-3 ganger hehe
Selve strikking gikk mye bedre enn fryktet, men regner med at det etter hvert vil bli ganske tungt 🙂
For å strikke det som er på bildet brukte eg en hespe, altså 25 m 🙂 Gleder meg skikkelig til eg kan slenge et stort og tjukt pledd i sofakroken 🙂

 

 

 

Haha så har eg dette virrvarret da!! For å si det sånn, hadde eg fått det til AKKURAT slik eg hadde lyst, ja da hadde det blittt ENDA flere nøster…..Av og til må man bare innse at Nok er virkelig NOK! hehe
Ikkje alltid bare bare å strikke Intarsia nei hehe Men dette blir bra, det gjelder bare å hente frem litt
extra tålmodighet så blir det lettere etter hvert 🙂 Satser på at det blir bra til slutt 🙂 Elsker fargene
i allefall, litt sånn ut av komfortsonen for min del, men eg liker det bare mer og mer 🙂

Ok, hva strikker så du på i dag?

Ble ganske overrasket da eg var ute på terrassen en tur! Ja for det var jo VARME!! Det var da eg innså så alt for sent at eg kunne ha sittet ute å strikke!! Men men, eg var så oppslukt i de nye prosjektene så eg har ikkje innvollvert meg i noe annet i dag, bare fokusert på mitt 🙂

Kjenner det var godt med en aldri så liten pause så nå har eg laget ny kaffi til kwellen og tent litt lys 🙂
Sola er nesten nede i havet og det er så lyst og fint 🙂 Det føles virkelig som om våren nå er like om hjørnet så eg er positiv i forhold til været og Påskeferien 🙂

Planer for kwellen er bare å sitte her å strikke, skal se “Huskestue” (Eg ler så eg grine!) Ja så blir det vel bare til at Tv`en surre etterpå og at eg er helt oppslukt i det eg strikker på 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #yarn #chunkyblanket #langjakke #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

1 kommentar
    1. No har du fulgt planen bra—–;Gleder meg til å se den oker jakka på deg —. Jeg strikker ” hulltights” fra Klompelompes sommerbarn.
      Elles ligger det en sokkestrikk og garn til en barnedress i kurven.
      Ikke sitt for lenge ute med strikketøyet om været frister enda. Du trenger ikke bli forkjøla til påske—-

Siste innlegg