SØTE SMÅ KJOLER – SVENSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Lotta Arnlund

 

Skjønne små kjoler er alltid like kjekt å strikke og det er så koselig med kjoler på de små, ja selv til hverdags 🙂 Falt for begge disse kjolene eg, ja eg tror eg burde laget meg ei ny Turnus-Gruppe!!
Den over her og jo enkel og grei med ei skjønn flette, men den under, ja den ryggen elsker eg!

 

 

HOPE`s DRESS
Bildet over
Str 12 mnd—> 4 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SONY DSC Design av Lotta Arnlund

 

 

HALLEY`s RACER BACK DRESS
Str 12 mnd—> 4 år

 

 

 

 

 

* * * *

Jammen lenge siden eg startet morningen med å skru på NyhetsKanalen! Men dette var eg bare nødt
å få med meg og eg krysser virkelig fingrene for at situasjonen for mange nå kan bli bedre…
Det er i allefall lov å håpe, for mer enn èn gang har eg bannet høyt de siste åra!
Det var på tide at vanlige folk ble hørt og at flertallet gikk i mot galskapen:) Da er det vel håp da?

Anyway, tilbake til min rolige hverdag her i Go`stolen 🙂 Det skjer alltid noe her ser du, nye ting på gang og herlig fremdrift på deilig prosjekter 🙂 I dag skinner også sola så dagen kan jo bare bli bedre 🙂 Formen er stort sett ganske ræva når eg står opp, men det ordner seg som regel alltid så da gjeder det bare å holde motet oppe og ikkje legge seg ned 🙂

Det er snart på tide å få Påskepynten opp fra garasjen og det er Ali sin jobb så eg får minne han på dette tenker eg 🙂 Ikkje så mye eg skal pynte med, men litt høner og kyllinger skal nå få kakle her i ei ukes tid og til helga må eg nesten kjøpe noen vårblomster, kanskje tulipaner?

Ungene her har skrevet Handleliste, eller dvs, ei “ØnskeListe” hehe De pleier å skrive ned alt de mener me mangler i kjøleskapet og så plukker eg ut noen ting som de har valgt 🙂 DibHassan har gitt tydelig utrykk for at NÅ er han lei kneippbrød i matboksen hehe Selv spiser eg ikkje brød så eg har ikkje tenkt på det en gang, ei skive er ei skive liksom, men nå får me endre litt på det 🙂 Så ja, da blir det vel en tur på butikken i dag også 🙂 Greit å lufte seg litt 🙂

I går kwell fikk eg strikket en “seksjon” til på jakke, det går tregt, men det er kun fordi eg nyter det!
Må virkelig si at garnet eg strikker med er skikkelig herlig! Fikk også strikket opp en hespe på teppe
og det kommer til å bli helt KONGE å ha på sofaen! WOW for et blikkfang det blir 🙂

Håper du også får en GOD dag og at du koser deg 🙂 

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg