EN GOD DAG ER EN BRA DAG!

 

Jepp, som sagt: En GOD dag er en BRA dag 🙂 De fleste dager er bra, men slettes ikkje alltid gode 🙂
I dag er en GOD dag og det kjennes helt inn i ryggmargen for å si det sånn! Formen var litt “sketchy” da eg våknet, men eg stålsatte meg og gjorde det eg kunne for å snu det hele rundt og ja, DET GIKK!! Det at SOLA skinner fra en skyfri himmel og det er 6 grader
gjorde denne siste kneika ganske lett 🙂

 

Som regel hvis eg sier; “Ååå så deilig, i dag har eg en god dag” er responsen; “Vil det si at du ikkje har smerter i dag?” Nei, det betyr ikkje det, det betyr at eg har en GOD dag! En dag trenger da slettes ikkje være smertefri for å være god, eller må den det? OJ! Da er det jaggu mangen år siden eg har hatt en god dag….så TRIST! Det er i grunnen trist når eg hører meg selv si at HVER eneste dag har smerter, sånn har det nå vært i 16 år….Like lenge som DibHassan har levd og enda litt til, men, eg har hatt mange GOD og ikkje minst FLOTTE dager likevel! Det å ha en god da står og faller mye på deg selv også og hvordan DU har det! På en fin dag, ja da er det bare lettere å leve med de smertene man kjemper med til daglig. Har du en dag hvor alt er dumt, ja da klarer smertene kommer frem i front
og dominiere hele dagen din og det eneste du ønsker er å krype langt under dyna. Å ja, de dagene finnes fortsatt i mitt liv også, egentlig oftere enn eg ønsker, men på en GOD dag som i dag velger eg
å ikkje vøre de dagene en eneste tanke! Dagen i dag skal nytes!

Bare det at eg kunne ta dunvesten på i steden for en tjukk og lang jakke fikk humøret til å stige opp
i skyene! Det å KJENNE at sola “tok” i ansiktet var himmelsk! Søker du etter de små gleder?? 
Dette var 2 kjappe på rad, det gjelder bare å ta det til seg! T.o.m det å svippe innom butikken i dag med Dib sin “Ønskeliste” for hva han og Amira ønsket i skapet og kjøleskapet gikk som en drøm! Bare det at de hadde hver eneste ting i hyllene fikk meg til å smile litt extra 🙂

 

 

 


Et EXTRA stort
+ er strikketøyet mitt! Det får meg virkelig til å smile! Enn så lenge ser det ut akkurat som eg ønsket og det er en fryd å strikke på 🙂 Blir mer og mer glad i fargene og føler at dette er en jakke kommer til å sette stor pris på 🙂 Blir spennende å se hvordan den vokser 🙂

 

 

 

Som prikken over I`en plukket eg med meg et par pakker med GULE og skikkelig chrispy Tulipaner hjem! De er til Ali siden han har bursdag i morgen Woop Woop! Gave fikk han for et par uker siden da han fant noe han hadde lyst på og på lørdag blir det deilig middag hvor me 4 skal kose oss og planen er at Amira skal bake en kake 🙂 Det blir koselig 🙂

Siden optimismen er på TOPP sjekket eg langtids værmelding! Fra i dag og t.o.m 29.mars er det KUN pluss grader og ikkje en frostnatt å skue! Da er det jo bare et par dager til april og da kan det vel ikkje blir snø og frost mer!?!? Krysser fingrene for at VÅREN nå er kommet for å bli 🙂

Snart har eg lyst til å begynne å rydde i krukkene, fylle på ny jord og dulle til med fargerike vår
og sommerblomster, kjekkeste sysselen eg vet om på denne årstiden 🙂

Men nå? Jo nå skal eg bare NYTE resten av ettermiddagen sammen med strikketøyet og etter det er planen å ha en like god kwell slik som dagen har vært 🙂


KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikkeing #engoddag #godthumør #desmåtingene #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger #topplisten

3 kommentarer
    1. Kos deg masse. I dag har det vært så bra at jeg tok meg ut for ukeshandelen. Et prosjekt i selv selv siden jeg må ta tog i 20 minutter

    2. Er spent på dette hemmelige jakkeprosjektet ditt… ! Godt å ha gode dager – min dag er også bra og det er eg takknemlig for.

Siste innlegg