T-SHIRT OG SNØVÆR!?? -4 STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Wanda

 

Nei vettu ka!?? Sjekket Yr.no (Ja eg gjør det hver dag!) og i kwell er det meldt SLUDD!?!? Ka skjedde med den nydelige VÅR-dagen me hadde i går!??! Var det liksom FOR mye å forlange?? Hmm Kjenner litt på det ja, at dette er helt feil….SLUDD!?? Da er det jo bare å kjøre på med lekre T-Shirt og ha troen på sommeren! Her gjelder det å holde positiviteten i høygir!

Finn frem det beste garnet du vet om i f.eks Bomull, Lin, Silke, Merino eller en lett blanding av et par av disse, da er eg sikker på at du får deg et deilig sommerplagg 🙂 

 

 

 

THROWBACK TEE
Bildet over
Opp til 46″ rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Processed with VSCO with m3 presetDesign av Caitlin Hunter

 

TEGNA
Opp til 63″rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Hannah Fettig

 

NAUSET TEE
Opp til 147,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Jenn Jarvis

 

CALLIE BIB TEE
Opp til 50,5″ rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

I dag, en kort dag i morgen (Heldag i engelsk) og fredag igjen og sååå er det FERIE!! Woop Woop!
Strikkeprosjektene ligger klare i hver sin kurv og nesten alt som skal i PåskePosene til ungene er klare, skal bare innom en tur på Europris å kjøpe litt smågodt til egga
(10,90,-) Hele uka! Ellers har me det me trenger til Påske tror eg?? Ja i år blir det lam på Påskaften og ikkje kalkun (Ja om ikkje Ali tar en helomvending!) Amira liker ikkje lam, men hun skal reise bort i Påsken og derfor går det greit.


Blir en meget rolig Påske i år når me kun blir oss 3….Håper virkelig at en kamerat eller 2 av DibHassan skal være hjemme hvis ikkje blir det lite å gjøre for han! Da får me satse på MASSE flott vær slik at me kan ta oss ut litt på tur 🙂 Tenk om me kunne smelle opp en engangsgrill på stranda!?? Ahaaa Herlig!
Ja det ER lov å drømme og det gjør eg hver eneste dag! Å være pessimist, ja det hjelper jo absolutt ingen det er bare med på å forringer din egen dag! Husk og TENK positivt!


Uansett så tror eg nok at denne dagen blir fin, ja i dag har nemligen denne kjekkasen bursdag
og blir 49 år 🙂 Jøss, han begynner jo å bli voksen! Blir nok sikkert noe kos i dag også, men me feirer han nok litt mer i helga tenker eg når begge ungene er hjemme 🙂 Amira har nå hintet om at hun har lyst å lage kake 🙂 Tulipaner har han også fått + han kjøpte sin egen gave for et par uker siden 🙂
Kanskje DibHassan og eg finner på noe når me først er ute en tur etter skolen 🙂

Ellers er planen å få Påskepynten opp fra garasjen. Kanskje det blir litt pynting i dag eller morgen 🙂 Gule lys og kyllingservietter er innkjøpt resten har me plenty av 🙂 Eg pynter kun i stua, men gudene skal vite at me har nok stæsj til å ha kyllinger og høner i hele leiligheten haha MEN, den dekorerte høytiden var kun ei god uke så det orker eg ikkje 🙂 Det er så fresht å pynte til Påske, lette og GLADE farger og det er slettes ikkje bare gult du kan bruke! For meg er Påsken stort sett alle pastellfargene
og ikkje minst masse Tulipaner! Nå er det gøy å kjøpe tulipaner for de er så billige 🙂

Dagen i dag? Tja si det, starter med å freshe opp meg selv så får me kose oss slik som me pleier 🙂

NYT DAGEN OG GJØR DET
BESTE UT AV DEN

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #tee #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til Ali.
      Ønsker dere en knallfin alle sammen. 🤗😆🎂

    2. Kos dere masse og Grattis m da?n til Ali.
      Påsken er min høytid , liker den møe bedre enn jula.

Siste innlegg