BRUK FARGER OG SKAP MAGI – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Lisa K.Ross

 

Mangen har et behov for å komme seg litt ut av komfortsonen og leke litt med farger! Du må tørre
å våge! Vær litt tøff og ikkje bare bruk den først fargen du faller for FORDI det er en trygg farge! Utfordre deg selv, det er det mange som bør gjøre 🙂 Eg kan love deg at du garantert vil få deg en overraskelse! Kanskje nettopp fargen du egentlig ikkje ville velge viser seg å være
den helt perfekte fargen for deg??

Eg har gjort det litt i det siste! Ja HALLO!?! Først en Okerfarget jakke og så en brun genser! Det er så absolutt IKKJE meg, på ingen måte, men jaggu ble eg skikkelig overrasket over hvor godt eg kledde fargene og nå har eg startet på en jakke full av farger eg aldri trodde eg skulle strikke i! DET kan kalles magi fordi det åpner seg en ny verden av farger nettopp eg kan bruke! Eg har ALT for lenge vært låst
i den Turkis, Petrol og Lime farga gaten! Nå har eg åpnet for så mange flere muligheter 🙂

 

 

ESCAPE REALITY
Bildet over
Str Barn—> Voksen Large

Design av StrikkeBea

 

 

BLOMSTER PRAKT
En størrelse
Norsk Strikkeoppskrift

* * * *

Vettu?? I går ble eg passe irriteret! Ja eg Snappet det også for ute SNØDDE det! Skikkelig og for det la seg virkelig godt til rette skal eg si deg! Me måtte avlyse å kjøre DibHassan på trening for været var ganske så ille! Når me sjekket Twitter kunne Politiet melde om meget glatte veier i området og fra ettermiddagen av og frem til kl 19 hadde det vært hele 4 ulykker i nærheten! En ganske alvorlig ulykke rett her nede ved skolen til Dib, personbil mot en trailer og flere utforkjøringer! Utrolig!
Dib kunne ikkje skjønne hvorfor me ikkje kunne kjøre veeeldig forsiktig for han MÅTTE på trening siden han skal i mesterskap 7.april, men me kunne i fire på dette. Man spøker ikkje med glatte veier 😉

Ok, nå tiner det ganske godt igjen, men det er tåke! Krysser fingrene for at ALT forsvinner for i morgen skal Ali og eg ut på tur!!! Ja eg ganske så lang tur også skal eg si deg, ja HALLO, me skal ta ferje
og da betegnes det for langt – i allefall i min verden! Sa eg at det er meldt stiv kuling!!?!? Sjø, Buss på båt og garantert BØLGER!?? Hmmm liker ikkje, men det kan sikkert bli gøy! Det eg liker mindre er at det blir en veeeldig tidlig start på dagen!

Derfor må me ut å hente hjem HelgeKosen i dag for i morgen, ja da kommer eg til å være SkuttKaputt når me kommer hjem så det er jammen godt det da er fredag og PÅSKEFERIE!!!

Nå må eg bare ta å svinge meg slik at me kommer oss av gårde 🙂
Me får tastes litt senere 🙂 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS FIN DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

3 kommentarer
    1. Vi skal begge ut på tur idag da, sjov !
      Ønsker deg god tur og nyt.
      Jadda, vi blir litt kjørt, men så får vi ta det helt kuli/slow de neste dagene !

    2. Sommertid: Eg skal på tur i morgen så eg får bruke mest mulig av dagen i dag til å lade opp, men i morgen kwell er eg nok SkuttKaputt hehe God tur til deg også 🙂

    3. Tusen takk 🙂
      Disse sokkene var skikkelig stilig. Blir nok noen i den duren. Ja oppskrift er bare utgangspunkt hos meg. Tusen takk

Siste innlegg