FREMGANG, KOS OG EN BABY KANIN + STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home


YES! Da kan eg jo for så vidt si at PÅSKEFERIEN er i gang!! Joda, DibHassan har skole i morgen, men siden Ali og eg reiser bort på dagstur så klarer ungene seg fint selv 🙂 Når Dib er nesten
16 og Amira er 22, ja da går det kjempefint hehe HelgeKosen og diverse middager er også handlet inn og siste rest til ungene sitt Påskesnop skal kjøpes på Europris i kwell mens Dib er på trening 🙂

Så da er me jo klar jo? Ja til ferien!! JuHuuu Det eneste som me sikkert må er å svippe innom en butikk neste uke for å kjøpe litt melk, brød og dopapir haha Kan ikkje i min VILLESTE fantasi tro at me skulle ha behov for noe mer enn det!?!? Tvilsomt, eller kanskje me snart må ha i hus ei ny eske med kaffi? Får sjekke beholdningen før butikkene tar ferie og skulle me LIKEVEL mangel noe så har jo Joker rett der nede åpent ALLE dager hele Påsken – 0 Stress liksom 🙂

 

Som du ser av bildet over har eg så og si STÅLKONTROLL på den lange jakken min! Woop Woop eg er ganske så fornøyd sååå langt, men du vett, kverna går konstant og eg prøve å komme på noen “innspill” som eg kan fylle på med! Akkurat nå har eg mer enn nok med å holde styr på de 5 nøstene eg strikker frem og tilbake med – Baksiden av å strikke Intarsia, men som sagt; Meget fornøyd 🙂

Vettu ka eg er VELDIG overrasket over!?!? Vanligvis er eg ikkje sååå glad i Superwash garn, men eg kan me hånden på hjerte si at dette Classic SW Wool overrasket meg meget positivt! Kommer over hodet ikkje på at det er Superwash! + det er i mangen fine farger!

Bare for å nevne noe ang fargene. Fargene eg har brukt i jakken er slettes ikkje farger eg vanligvis hadde gått for, men eg tenkte at skal eg ta noe som for meg er NYTT! Eg har etter hvert blitt veldig glad i disse fargene og tror nok eg kommer til å bli fornøyd 🙂

 

 

 

 

 

Så har me jo teppet vettu!! WOW det er helt MAGISK å strikke og MYE enklere å strikke enn hva eg fryktet! Eg mener, en GIGATJUKK Strikkepinne og ganske så tjukt garn kan på mangen måter være utfordrene, men det glir så lett kan du tro 🙂 Garnet Chunky Wool er 100% ull så her får du seriøst et LUXUSteppe av de sjeldne 🙂 TENK bare å kunne krype under dette en iskald vinterdag!??
Mmmm så DEILIG!
<3

 

Noe du virkelig BØR få med deg er Påske Give Awayen her på bloggen! Da kan du være heldig
å vinne hele 8 nøster med Chunky Wool i en herlig dus grønn farge 🙂 Klikk deg inn
HER og bli med 🙂 Eg trekker en vinner på Påskaften!

 

 

 

Processed with VSCO with a6 presetDesign av Claire Garland

 

For en stund siden la eg ut Denne Skjønne Haren! Nå har hun fått en BABY, nemligen den over!
Så nå? Ja du kan lage en HEL familiene!! Aww eg er dønn forelsket og siden eg elsker å strikke/hekle leker så blir den nok ganske garantert en hare eller 2 etter hvert 🙂 Både Baby`en og Moren strikkes
i Tynn Alpakka og Flora, ahaa da må det jo bare bli helt nydelig!??
Begge deler er garn eg virkelig liker 🙂

 

 

 

BABY BUNNY
Bildet over
En størrelse

* * * *

Tja, da er det nesten bare å heve beina høyt, ta opp strikketøyet og rett og slett slappe av 🙂 Selv om me skal ut å kjøre blir det jo litt kjekt siden me skal på Europris å “vente”, mye kjekt å se på der 🙂

Det ENESTE som bekymrer meg er været i morgen!! På Tv2 i morges meldt det STORM, sludd og reg i morgen! Det liker eg overhodet IKKJE!! På Yr.no der i mot meldes det hele 5 grader, regn og frisk bris! Så, HVA skal man da stole på!?? Søren ikkje bare bare når man skal på tur som inkl både
lang busstur OG båt!?! Får bare krysse fingrene og håpe på det beste så får me være kjapp i returen for jo lenger ut over ettermiddagen det blir jo verre blir været!!

Pga av denne noe uventa turen blir det nok ikkje nytt blogginnlegg før i morgen kwell vil eg tro, eg må opp GRYTIDLIG så eg får nok ikkje til noe før me drar 🙂 Men eg kommer til å være på nett, noe må man jo finne på når man skal kjøre buss haha Så hvis det skulle være ett eller annet, ja da er det jo bare å PLINGE på meg 🙂 Aldri vær redd for det 🙂 Håper turen får ønsket utfall hehe Gleder meg litt!

Eg kommer nok til å være på SnapChat (vibbedille) så ja,
du kan bli med oss på tur der om du vil:)

Da må du kose deg og nyte denne dagen og ha en fin fin fredag 🙂 tenkt du; PÅSKEEFERIE!!!
Har du klart strikketøyet til ferien? Har du bevilget deg noe nytt? Fortell! Eller er du fornuftig og bruker ferien til å ferdigstille? Eg har jo Fana Hettejakken min som KUN mangler å strikke ferdig lommene + sy i en laaaang glidelås! Men du vet jo hvor vanskelig det er med nytt garn!?! Uansett syns eg at eg fortjente det når eg faktisk har strikket 2 store prosjekt som ble helt ferdige 🙂 BRAVO!

KOS DEG OG HA EN
DEILIG TORSDAG!!

Go`klem fra ei Spent og Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #babybunny #påske #houseofyarn #knitathome #langstrikkejakke #chunkyblanket #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg