PÅSKEN ER GUL, SÅ DET SÅ!

Design av Melanie Rice

 

Ok, dette blir bare en kjapp liten tur innom for jaggu er det TIDLIG!!! Grusomt å stå opp sååå tidlig,
du kan ikkje tro hvor mye eg gleder meg til å være hjemme igjen, hoppe i dusjen, muligens en kwil
og så bare pysj og beina høyt resten av kwellen!

 

Da eg plompet over disse GULE skjønnheten mens eg satt her å drakk kaffi måtte
eg jo selvfølgelig vise de til deg 🙂 Ikkje sant de var skjønne??

 

 

ARENA
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Melanie Rice

Vettu?? Dette strikkes i det deilige garnet Flora (Tilbud nå!) fra Drops!
Har strikket sjal av det selv og det blir garantert så utrolig herlig!

 

 

HONEYWING
 

 

 

* * * *

Men nå bør eg nesten komme meg en kjapp tur på badet, skwette noe vann i ansiktet og streife noe deo under armene og bare hoppe i trusa! Skal ut av dørene om ikkje så alt for lenge!
Ååå hekkan men eg er GLAD det er Påskeferie nå! 😉 

Skal prøve å Snappe litt i løpet av dagen så du kan jo stikke innom der 🙂
SnapChat/ vibbedille

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG

Go`klem fra ei Skamtrøtt og ganske optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #sjal #shawl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg