FANTASTISK PÅSKE GLEDE! – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Kongle by Sigrun

 

Er du muligens litt bakpå når det kommer til å hente frem den yrende PåskeGleden?? Du trenger slettes ikkje lete noe mer, Nop, for her er den i sin fulle prakt i form av TIDENES FLOTTESTE Tøfler! Kykkeli KYYY sier eg bare! Påfugl og Ara kan BARE gå å legge seg for disse tar virkelig kaka når det kommer til å kunne spre et stor smil! Helt eventyrlige og GARANTERT morsomme å strikke,
eller hva sier du??

Setter du i gang ganske umiddelbart så klarer du sikkert å strikke både ett og 2 par før Skjærtorsdag og da kan du gemalen sitte ute i hver sin solstol resten av Påsken og virkelig glise! Dette er de beste eg har sett 🙂 ALLE (Hytte)naboene kommer virkelig til å bli misunnelige hehe

 

 

Design av Kongle by Sigrun

 

Tøfflene strikkes i Fritidsgarn og her har du også den ultimate muligheten til å teste ut den nye FritidsUlla fra Nille 🙂 Masse glade og friske farger og tjukke pinner, bedre PåskeStrikke kan
da neppe oppdrives?? I tilfellet? Gi meg beskjed hehe

 

 

PÅSKETØFLER
Gjelder begge bildene over
Norsk Strikkeoppskrift
Str 35 —> 42

* * * *

Ahaa en deilig og herlig søndag! Eg kjenner at eg ble snytt for en time i natt! Ble sittende opp til over 02 så eg fikk med meg forskyvningen samtidig som eg satte alarmen på samme klokkeslett som vanlig- Ergo, 1 time for lite søvn, men heller det enn å sove til langt på dag liksom! Da blir eg nå
i allefall irriteret! Har sittet å vurdert en kwil på sofaen, men eg er ganske annige på strikketøyet da eg tror kanskje eg bare har 1 øking igjen før eg deler av for ermene! JuHuuu

Eg driver å måle lengden på raglanøkingen og sammenligner den med Humulus så eg er i grunne “der” nå, men liker å få evn stripene til å “stemme” på en kontrollerende måte så et par pinner
til må eg ha! Fy søren det skal bli deilig å bli kvitt ermene for nå sprenges nesten pinnen eg har
det på så eg må bare få gang kan du si 🙂

Etter en lang dusj inkl deilig hårvask har eg nesten bare sittet her å chillet mens Amira har stått for underholdningen og skravlinga, det var rett og slett bare å gi opp å se ukas repriser på Kulinaris hehe
Men, det er jo VEL så viktig å holde seg oppdatert på ungenes liv også om ikkje enda viktigere 🙂

 

For litt siden laget eg meg en god kopp kaffi og sneiet meg et kakestykke! Mmmm “Sting Sjokoladekake” er bare Nr 1! Amira laget den til Ali vettu siden han hadde bursdag nå i uka og selv om fondanten som skulle på ble ødelagt smaker den helt fortreffelig 🙂

Ali og eg vurderte faktisk en tur ned til sjøen i dag (Tror Ali for et øyeblikk der glemte at det nå bor et par Havørn der nede hihi) men eg kom frem til at eg orket ikkje slenge på litt nødvendig sminke om eg ikkje skulle sovne på veien hehe I morgen eller tirsdag der i mot, DA er det stor fare for en strandtur! Må se å få tatt litt bilder av både Løvfall Jakken og Humulus + noen fine bilder av det påbegynte Chunky Wool teppet 🙂 Jepp, eg ser bildene “for” meg, bare synd at de sjelden blir akkurat slik hehe
Mangen av dere har etterlyst litt mer info ang min Humulus, det kommer, men bilder først 🙂

 

Nå må eg bare komme over den sløve kneika for øynene er ganske så tunge ass! Eg syns det er ALT for sent å kvile når klokka pusher 18 så eg får bare bite det i meg, det pleier å gå over 🙂

 

Håper du også har en fin søndag hvor enn du er! Har fått sikkert 30 Snap fra flere av dere som er på ei eller annen hytte med Uante mengder snø! Åååå det ser så herlig ut! Påske på fjellet med snø, peiskos og kakao er bare så herlig! For ikkje å snakke om en omgang Monopol på kwellen i kledd kun
deilig ullundertøy! *Minner* men men me kan også spille Monopol om me vil 😉

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #tøfler #påsketøfler #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg