HUMULUS – Et Design av Isabell Kraemer

Foto: Ali Dib Najèm

Foto: Ali Dib Najèm

Foto: Ali Dib Najèm

Foto: Ali Dib Najèm

Foto: Ali Dib Najèm

Foto: Ali Dib Najèm

 

 

Jadda, da ble det endelig litt bilder av Humulus! En stund siden den ble ferdig, men eg har venta på det perfekte været for å ta bilder ute, så pass syns eg den fortjente 🙂  Humulus er et design av
Isabell Kraemer og oppskriften kan du kjøpe
HER!

 

Eg har strikket min i Østlandgarn fra Nille, men som du vet nå er det nytt garn på Nille og Østlandsgarn er borte, MEN Safir Garn på Sparkjøp er nøyaktig det samme garnet bare andre fargekoder 🙂
Det gikk med 10 brune nøster og 1 Natur farget 🙂 Strikket i størrelse M1 og den passer meg perfekt, strikket den på pinne 3,5 og 4.

Da den var ferdig puttet eg den i vaskemaskinen med en dæsj Milo, 30 grader Ullvask og VIPS så ble den sååå god og myk! Ikkje undervurder dette garnet! Det er utrolig deilig 🙂

*

Go`klem fra ei SUPER FORNØYD Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #humulus #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

7 kommentarer
    1. Kjempefin genser. Kjenne at eg blei frista…men må holde igjen så godt eg kan. 😳 Etter et ønske strikker eg på Vendelagenser og så må eg starte på ei lita kofte “Henrik” fra Dale garn. Må få takke deg enda en gang for tipset om garnet Nord til Ingeborggenseren. Satt som et skudd på mottaker. 😃 Håper du skal ha et innlegg med jakka di, spent på den…Ha en flott dag videre.

    2. Så fin genseren ble. Denne har jeg også lysst til å strikke. Nydelige «kulisser» du har å fotografere i også.🌞 Ønsker deg en riktig god påske med mye tid til strikking og forhåpentligvis fine turer ute i sola.🐣🐣🐣

    3. Så fin du er i brunt 😊. Kjempe fin genser, du kler den kjempe godt 👍🏼. Jeg har også kjøpt mønsteret 😋. Ha en riktig fin påske, og nyt feriedagene, det skal jeg gjøre 🙋🙋🙋

Siste innlegg