LØVFALL JAKKEN – Et Design av Strikkelisa

Foto: Ali Dib Najèm

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

Foto: Ali Dib Najem

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

JuHuuu denne gikk kjapt å strikke! Ca 3 uker inkl mye dilling brukte eg 🙂 Eg har strikket den i Alaska fra Drops og det gikk med akkurat 14 nøster og ikkje 16 som det sto i oppskriften 🙂

Strikket i str L.
Strikket med pinnenummer 4,5 og 5.

Dette er absolutt en jakke eg kunne tenkt meg flere av! Jepp, i diverse farget skjønner du, ja for den var god og behagelig å ha på seg + man er jo litt pyntet hvis man skulle ha behov for det 🙂

Det er Strikkelisa som har designet den og oppskriften kan du kjøpe HER!

*

Go`klem fra ei Meget Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkelisa #løvfalljakken #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Der var jakka, kjempefin. Flott mønster og farge.
      Flotte bilder av ei flott dame. God påske til heile familien. 🌷🌷🌿🐣🐥☀️

    2. Super fin den også 🧡💛🧡. Denne holder jeg på med også, strikker den i Nepal 😊. Men, pga for mange prosjekter går det litt sakte 🤪. Lider litt av oppleggssyken for tiden 🤓

Siste innlegg