AKTIV DAG MED GODE FREMSKRITT

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

 

Herlig! Endelig føler eg at eg har GOD gang på jakken min! Stripe etter stripe skal denne bli lang!
Det gjelder bare ikkje å bakke ut halvveis og strikke en kort jakke!! Nop, denne skal ganske langt ned på låra før eg strikker vrangbord 🙂 Totalt skal det strikkes 11 striper under ermene etterfølgt av en ganske bred vrangbord 🙂 Har også sånn nesten kommet frem til HVA eg skal ha på ryggen! I hodet mitt
(som vanlig!) ser det ganske kult ut!?! Litt unikt kanskje?? Det eneste som gjenstår er jo å få det ned på papiret! Ser det bra ut der så blir det sikkert ganske bra på jakken også 🙂

 

Jakken strikkes i et nytt garn (For meg) nemlig det deilig Classic SW Wool garnet fra Knit At Home 🙂 Har i grunnen aldri vært begeistret for superwash, men etter å ha prøvd dette er eg i allefall ikkje avskremt 🙂 Er skikkelig deilig å strikke med + det finnes i sååå mange deilige farger 🙂 Bruker også de nye ZING pinnene (Slettes ingen avskrekkende pris heller) mine på jakken og kombinasjonen pinne og garn er helt Upåklagelig 🙂 Helt klart nye favoritter <3 

 

Gleder meg til å blogge litt om den jakken fremover for eg har eg i grunnen flere småtrix som eg har tenkt å teste ut, ja litt sånne snaisne detaljer om du vil 🙂 Dette SKAL absolutt bli en GLAD favorittjakke! Det strikkes også i farger eg vanligvis ikkje hadde valgt så her har eg så absolutt tråkka utenfor komfortsonen min, men eg liker fargene bare mer og mer 🙂

 

 

 

Back To Reality!! Oh MY! Dette synet sto eg opp til i dag! Oj Oj ingenting er mer demotiverende enn en gang i komplett kaos!! Tenkt deg da vaskerommet??? Etter et par kopper med kaffi var det bare
å brette opp ermene og surre håret i en topp! JALLA få fart på ræva! Jadda, eg bretta ALLE 3 stativene og har samtidig vasket hele 5 maskiner med klær, så JA, stativene er nok en gang full *ler*, men nå er det bare fryd og glede for vaskerommet er tilnærmet TOMT! OMG er det mulig liksom?? Nå er det 80% mine KoseKlær som henger å tørke så dvs når eg om et par timer har svippet Amira til flyplassen kan eg bare hoppe i dusjen, kose meg for så å ta på RENE koseklær
(tørket på ovnen) og ikkje tenke mer på klevask denne påsken 🙂 NICE! I morgen blir det i ren lettelse at eg bretter stativene (IGJEN) for da skal eg jo ikkje vaske mer 🙂 Eg har også surra rundt litt med vaskefilla på badet og tatt gulvet i stua, Ali har tatt for seg kjøkkenet + han laget ei diger gryte med fiskebolle så me er alle på vaggestatiet nå 🙂

 

 

Ali er i grunnen den mest fornuftige av oss for han er ute å nyter sola!! Det er kun 4 grader, men sola varmer jo mer og mer nå 🙂 Skal bli deilig å få vasket bilene så nå tas de i tur og orden 🙂
Det trengtes kan du si 🙂

Amira har fått pakket ferdig og ligger garanter dønn vadder i senga å slapper av, DibHassan er syk
og vandrer rundt her som en levende Zombie og eg har bare tenkt å sitte her med åpen skyvedør
å strikke og bare ta det ganske så rolig frem til me skal ut å kjøre 🙂

Håper også du har en fin dag og at du koser deg med akkurat det du har lyst til!

 

HA EN FORTSATT DEILIG DAG
OG EN SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #kniathome #houseofyarns #classicswwool #egetstrikketøy #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Nå har eg sett på bildene av løvfalljakka og humulus – dei blei veldig flotte på deg! Nå er der bare å følge med videre på den stripete jakka du holder på med nå. God påske!

Siste innlegg