HVEM LIKER VEL IKKJE UGLER?? – 4 HERLIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

	Design av Amanda Berry

 

Når uglene er så skjønne som dette, ja da kan de fint bo rundt omkring i stua! Ja, en der og en der liksom, spredd rundt over alt 🙂 Greit med litt klokskap i kriker og kroker hihi Ble fullstendig tussete av denne gjengen her eg og smårester det er det jo alltid nok å ta av 🙂

 

Bruk det garnet og den pinnene du har, men husk da at uglene blir ikkje like små/store som oppgitt 🙂
Greit å ha noe smått å pusle med når me kan sitte ute å nyte sola

 

 

OSCAR THE OWL
Bildet over
Ca 15 cm høy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Amanda Berry

 

BARNEY OWL
Ca 14 cm høy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Amanda Berry

 

CRICKLEWOOD OWL
Ca 8,5 cm høy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Steffi Hochfellner

 

Kanskje du heller vil gå for den litt mer morsomme arten?? Disse kunne eg godt ha strikket en haug av og hatt inne på garnrommet mitt! Skikkelig herlig ugler! Kanskje du har små barn, barnebarn, tantebarn(?) som kunne hatt det gøy med en gjeng?

 

 

MINI OWLS
 

 

 

 

 

 

* * * *

Javel, ok, siste feriedag og så er det jaggu tilbake til hverdagen igjen 🙂 Alltid herlig med ferie, men det er herlig å komme inn i faste rutiner igjen også selv om eg faktisk har stått opp tidlig hver dag 🙂
Har i grunnen aldri likt å sove bort halve/hele dagen slik som gutta gjør. Er nok en lett blandng av
å være både A og B menneske for eg syns det er herlig å sitte opp litt ut over natta 🙂

Har i grunnen planer om en fin dag i dag, men det er for kaldt å sitte ute syns eg! Minus 3 nå, men sola er absolutt til stedet så eg håper humøret blir bedre enn i går hehe Ja av og til er eg bare sur hehe
Lite strikking ble det også, men mønsteret er ferdig tegnet og eg har ikkje mange stripene igjen før eg kan starte på det! Hekkan da kan det seriøst bli mange smånøster hvis eg går for 100% Intarsia, er jo fristende å heller bare dra tråden med seg når det er kun 3 masker mellom! Får se, det blir garantert finere om eg ikkje drar tråden….HJELP dette kommer til å bli kaos en liten stund! OMG!

Tja, eg har et par striper å strikke mens eg planlegger små detaljer 🙂 Anyway, tror faktisk eg bare starter dagen med en dusj og en hårvask! Håret er så sykt statisk for tiden så det er nok snart på tide med en frisørtime igjen 🙂 Dessuten har det kommet noen små grå som fort kan trylles bort 🙂

 

 

KOS DEG OG NYT
SISTE FERIEDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #owl #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg