TØFFE TØFLER TIL VOKSNE – 3 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Cita Steinmeier

 

HEKKAN så gøy! Et nøste tynt Opal i de kuleste fargene og en tynn og herlige pinne 2,5 og VIPS:
De kuleste tøflene EVER! Passer jo helt supert nå når me går mot sommer og sol! Håper jo at det passer supert med tynne tøfler da og at det ikkje blir for kaldt hehe

 

 

NINA QUICK SOKKER SÅL UD
Bilde over
Str 37/38
Gratis Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Maria Sus

 

Herlige riller som f.eks kan strikkes i PT5 eller Sterk 🙂

 

 

GROWN-UP GARTER BOOTIES
Str 38/ Lett å justere
Gratis Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Christine Grant

 

Jøss! Disse likte eg, de så så rene og flotte ut syns eg!? De var liksom sååå fine!
Ikkje bli paff fordi oppskrifta er på engelsk, her finnes det nemligen bilder som viser deg hva du skal gjøre og da er du jammen meg langt på vei! Super måte å lære seg engelske oppskrifter 🙂

 

 

CLOUDBOM FIBERS ADULT
STRIPE BOOTS

Small, Medium og Large
Gratis Engelsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Oh Yes! Da er me i gang! Noe tidligere opp enn i Påsken og klar for å sette i gang kjente og kjære rutiner! Ahaa det er det beste syns eg, ja RUTINER! Liker å vite hva eg skal og NÅR eg skal, til en viss grad i allefall og i dag SKAL Påskepynten bort 🙂 Det er forløpig plan i allefall:) Dessuten skal eg ut på min faste lille tur alene som består i å svippe innom butikken en kjapp tur før eg plukker med meg Dib fra skolen og det har eg faktisk savnet! Det er vel de rutinene eg skal utfør i dag for etter det er det faktisk bare full fart på jakka! ca 1 stripe igjen til eg starter på mønsteret!

Har vært sååå ivrig på denne jakka at Chunky Teppet har vært litt forsømt i helga! Hmm kanskje eg må ta en halvtime på det også i løpet av dagen(?) Bør nesten ikkje strikke mer enn det før man tar en pause, ja for man blitt litt slitne i hendene av den enorme pinnen hehe

En ting er nå i allefall sikkert og det er at det flotte Påskeværet er langt bort! Regn og sludd står på dagens meny så det kan virkelig bli surt altså når det kun er 1 grad! Nå må det bli slutt på den snøen! Eg vil kunne fikse litt på trappa og sette ut Oliven Treet som har vokst som en Yo-Yo gjennom vinteren! Ja det ligner slettes ikkje på det fine og strigla treet eg kjøpte i fjor sommer! Vurdere å klippe det til, men så syns eg det er litt kult også hehe Ligner meg på en BadHair Day!

Hvilken erfaring har du med Oliven Tre? Klipper du det eller lar du det vokse helt vilt?
Hva er best å gjøre?? Det som er meg en GÅTE er at 1 års Eføyen eg planta i krukka på trappa i fjor lever i beste velgående!?? Ja og me hadde liksom OVER 10 minus i lange tider i vinter!
Ahaaa gleder meg til å plante ut litt sommerblomster!! Men blir nok litt forvirra i forhold til tidlig Påske fordi eg har jo stått ute i Påsken før å planta, men det var nok ikkje aktuelt i år hehe

Men men, eg får svelge unna litt kaffi til for Påskepynten må bare bort i dag! Det tok meg max 20 min
å pynte så da bør det ikkje ta mer enn 10 min å få det bort *ler*

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #gratiskstrikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. Hei ! Disse tøflene var fine. Virkelig fine.
      Kan en trykke en på ett eller annet for å få disse oppskriftene? ( prøvde,men det skjedde ikke noe.)
      Som deg liker jeg rutiner, og det er godt å komme i gang igjen. Hurra for hverdagen !!!!!

    2. Anonym: Fikk beskjed da eg kjøpte disse Eføyene at om de skulle overleve vinteren måtte de tas inn når kulda kom siden det var 1.årig. Den eg har på terrassen er frosset ihjel! Har også sånn flerårig eføy og den er grønn hele året 🙂

    3. Det finnes ikke ettårig eføy, da har du fått galt svar. Men selvfølgelig kan også eføy fryse om det blir skikkelig kaldt og de i tillegg står i krukke. Eføy tåler en del frost, og skal i utgangspunktet tåle veldig godt hardførhrtssonen du bor i.

Siste innlegg