DET BLIR EN JAKKE TIL! – UTROLIG FIN STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Isabell Kraemer

Selv midt i kaoset med Ørten95 tråder klarer eg å bli YR av en annen jakke! (Skulle jo tro eg hadde mistet motet nå for søren!) Ahaa eg bare MÅ ha denne enkle og ganske så søte (med røffe kanter) jakken som strikkes i tynn ull 🙂 Ganske sikker på at eg har noe garn inne på lageret mitt som helt ypperlig kan brukes, er ganske sikker på at du også sitter på noen skatter? 🙂

Enn så lenge legger eg jakka i Favoritter, ja eg er virkelig i en kritisk fase på jakka eg strikker (Hørt om fullstendig KAOS??) og kan med en glipp finne på å starte med noe nytt, bare fordi…Det må bare ikkje skje

 

 

Design av Isabell Kraemer

 

JAYCEE
Bildene over
Opp til 130 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Ahaa så herlig! Det er snart helg haha Har jo nettopp ha lenge fri jo, men akk denne korte uka har følt ut som ei virkelig lang ei! Kanskje fordi Amira er bortreist? Tja ikkje vet eg, vet bare at det skal bli herlig med helg selv om det betyr full fart hele Lørdagen med Rogalands Mesterskapet 🙂

Hvis du har sett på SnapChat så styrer eg i vei med MASSE garnnøster! Å du hildrande du for et evinnelig KAOS! Å strikke EN pinne tar jo ganske så lang tid, ja for eg endte jo opp med at eg MÅ ha mange smånøster i “bakgrunnsfargene” også! Dvs at på det meste sitter eg med 42 nøster!!!
Galskap, tenker du garantert?? Ja eg er helt enig, det ER galskap, helt vilt! Eg bare krysser fingrene for at det er verdt alt styret og strevet hehe Ja eg ble helt tullete i hodet i går at til slutt så bare la eg alt i fra meg og gikk å la meg og sooov i over 2 timer! hehe Da altså!! Etter at me hadde kjørt Dib til trening
i går kveld og eg satte meg ned for å strikke ble det KUN 3 pinner, ja og da var kvelden over liksom!

Håper virkelig eg kommer litt lengre i dag slik at eg kan SE om mønsteret blir sånn noenlunde bra 🙂


Dette er KUN en bitte liten brøkdel av kaoset, men alle de små nøstene ligger liksom pakken inn
i jakken for at de ikkje skal fyker over alt og på et punkt må eg nok sikkert surre de opp for å i det hele tatt klare å strikke! Gruer meg til akkurat det da….Sukk, hva i alle dager har eg begitt meg ut på!?!

Men men, tror bare eg går å steller meg litt, ja freshe meg litt opp før eg begir meg i kast med dagens første strikkeøkt! GI MEG STYRKE! *ler*

LAG DEG SELV EN FLOTT DAG!
DET SKAL EG PRØVE PÅ!

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Berre prøv deg! Å legge vekk jakka meiner eg. 🤣 Er så nysgjerrig på å få sjå den ferdig. Stå på!!!

    2. Ble aldeles forelsket i Jaycee-jakken, den var nydelig!
      Og så blir det spennende å se prosjektet ditt etterhvert! 🙂

    3. Man kan aldri få for mange Isabell Kraemer plagg!!
      Favorittdesigner 🙂 🙂

Siste innlegg