BEINA HØYT DET ER HELG! -SUPER STRIKKEOPPSKRIFT

LISTING-521993Design av Barbara Benson

 

Se der du ja! Der har du Puffen me ikkje visste at me trengte! Såååå fiiin! Ikkje trenger du de der mega store pinnene heller, neida, på denne holder det lenge med pinnenummer 6 noe som er helt overkommelig 🙂 Åsså med så fine detaljer da! Kunne jo hatt mangen sånn eg, ja sånn nonchalant slengt foran Tv`en liksom, ikkje det?? Stilig, JEPP, det er det det hadde vært 🙂
Gjerne i forskjellige farger også 🙂

 

Anbefaler ikkje garnet som er brukt siden det er Acryl, MEN om eg skulle strikket denne hadde eg tømt Østlandsgarn lageret mitt eller kjøpt Safir Garn på Sparkjøp og strikket med dobbel tråd, da ender du ut på det samme som er brukt i oppskriften 🙂
Dessuten vil DU få en Puff som lever i mangen år!

 

Eller du, nei vent nå litt her!! Her før Påske slengte eg inn en søknad til “Hvem det nå måtte angå” når det gjelder Årets Sommer og i min søknad ønskes det +20 grader i HELE Juni, Juli, August
og nydelige ut i allefall halvparten av september! Ja du vet hva det betyr?? Ahaaa da kan me KOoOSE oss ute og hva hadde vel vært finere enn flotte Puffer i diverse farger rundt omkring på terrassen??
Ja Puffer og STORE puter sånn at man bare kan sette seg der man føler for eller hvor sola treffer,
fra morgen til kwell! Tenkt å mer eller mindre kunne BO på terrassen, hagestua etc en hel sommer!??! Ahaa tenkt på de herlige sommerkwellen! MAGISK!

 

 

LISTING-521993Design av Barbara Benson

 

DEWBERRY HASSOCK
Bildene over
Str 40 cm X 60 cm

* * * *

Sånn, da er dagen i gang og eg har fått unnagjort alt eg skulle gjøre inkl å dusje og vaske håret, nå er eg kaputt og eg tror det ligger en migrene å murrer inna for pannelokket…Kjente det litt når eg sto, men så ga det seg etter en Ingefær Shot (Eg sverger!) Men har nå ollet med hodet i dusjen og vasking av hår så eg får roe ned litt evn sove et par timer så går det nok bra 🙂

Har ikkje hatt migrene nå siden i Oktober!! Ei heller mensen, men PLUTSELIG natt til i dag så slo begge dele til, eg visste eg ikkje skulle ha nevnt fraværet tidligere i uken! Dette er nok årsaken til at eg har følt meg uggen og rar hele uka, men det føler eg er mye bedre nå. Ja eg tror nok de der hormonene kan spiller oss et pek eller 2 både i tenårene og i 40 åra haha

Anyway, nå er det litt middag på gang her så satser eg på at dagen går seg til etter hvert 🙂

KOS DEG MASSE OG NYT
EN HERLIG FREDAGS ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #puff #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg