NYDELIG RAGLANFELLING – LEKKER STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Ysolda Teague

 

Alle har me en fasinasjon for noe, ja man kan ha opp til flere og ikkje bare en! Eg er gjerne typen som lett lar meg fasinere og et par av mine største fasinasjoner er som du gjerne vet Striper
og Raglanfelling/øking! Det går nesten ikkje en dag uten at det ene øyet til en hver tid er på jakt etter noe nytt! Skulle jo gjerne ikkje tro at man kunne la seg fasinere av striper, ja striper liksom – Det er jo noe ALLE kan klare, men det er ikkje det det går i ser du! Det er MÅTEN som velges å bruke de på, skjønner?? Nei, det høres muligens helt teit ut, men det finnes garantert en uendelig variasjon av striper og eg er ganske bergtatt….Raglan der i mot, det er noe annet, for det kan du jo bare gjøre en konkret plass på en spesiell måte for enten så feller man eller så øker man. Men så er det jo noen da, ja som f.eks Ysolda Teague som gjør en enkel raglan til noe helt FANTASTISK!

Eg mener, SE bare på disse bildene her da! Hvis ikkje dette er en av de fineste Raglanfellingene du har sett, ja så vet`kje eg altså! WOW sååå lekker! Mer enn som så trenger slettes ikkje en enkel genser; En lekker Raglan That`s IT! E du me?

 

 

 

Design av Ysolda Teague

 

 

HEARTHSTONE
Bildene over
Opp til 150 cm i brystvidde

 

 

 

 

* * * *

Jadda, da var dagen her! Sto opp tidlig for eg trenger jo litt valse tid om morningen 🙂 Laget til matpakke i går så i år skal me verken bli tørste eller sultne 🙂 Kan være greit for Dib også å få litt påfyll mellom hver gang han skal i aksjon 🙂 Dette blir GØY!

Mesterskapet skal være i Vikinghallen i Stavanger, der har eg aldri vært før så det blir kjekt. Er en temmelig ny hall så eg satser i allefall på at det er litt varme! hehe Ja i fjor satt me å frøs i over 6 timer når me var i en hall ute på Hundvåg, men ok, det var en del kaldere ute også da 🙂

Venter Amira hjem ganske øyeblikk og DET blir herlig å få henne i hus igjen 🙂 Regner med at hun stuper mer eller mindre rett i seng for de har vært på reise i hele natt og sittet i noen timer på Gardermoen å ventet på flyet til Sola 🙂

Eg skal i allefall komme meg i seget om litt, ja eg må shaine håret siden det ble vasket i går og så sov eg i mange timer så det ser…..ja slettes ikkje bra ut! Det ble migrene på meg i går, men mer av den moderate typen så eg sov ikkje heeele dagen bare deler av den 🙂 Satser på at det er over nå sånn at me får en herlig dag sammen med DibHassan 🙂 Kanskje eg husker å Snappe litt i dag?? hehe

KOS DEG OG HA EN
FLOTT LØRDAG SÅ LENGE

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #strikke #strikkeoppskrift ##strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg