HERLIG TIL STORE OG SMÅ JENTER – STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Tatsiana Matsiuk

 

Sett så uskyldig?? Kjempeskjønn! Et virkelig herlig plagg nå på våren når du neeesten kan kaste jakken 🙂 Strikkes på pinne 4,5/5 så dette kan gå ganske kjapp og når du er ferdig er det ennå mye igjen av vårdagene, uansett, denne kan du fint hente frem igjen til høsten 🙂 Deilig og god fasong til en poncho å være fordi den har liksom en type erm, den henger ikkje bare rett over om du skjønner 🙂
Du ser det fint på neste bilde at det er som en oversize jakke og blir der med bare
enda mer anvennelig på de minste 🙂 Husker når Amira hadde sin periode med Poncho som liten, etter litt aktivitet lå den mange ganger surret rundt halsen! hehe

 

Strikkes orginalt i MALABRIGO Rios – Alle de nye fargene som kom i 2017 kan du se HER!
Se & NYT sier eg bare OMG “Skal me si me tar en hespe i hver farge, eller?

 

Hvis du kunne tenke deg et rimeligere alternativ er ikkje Superfine Merino Wool et dumt valg!
Veldig mange fine farger å velge i som er nye av året!

 

 

 

Design av Tatsiana Matsiuk

 

 

HEARTS QUEEN PONCHO
Bildet over
Str 2 —> 14 år

 

 

 

* * * *

SØNDAG og i dag skal virkelig hviledagen holdes hellig kan du si! Oh YES! “Me Time”, stille og rolig
i Bobla er absolutt påkrevd! Med migrene på fredag og en dag med full guffe i går + en hel kwell med Kvalitetstid sammen med Amira trenger eg en dag for meg selv i dag 🙂

Det ble ikkje strikket en eneste maske i går så det å kunne klippe siste tråd av mønsteret før eg la meg forsvant ut i intet, men eg øyner et håp om å komme i mål i dag! KUN 7 pinner igjen, det er fult mulig, men så vet eg jo at HVER eneste pinne tar egentlig sykt mer tid enn en vanlig pinne! *Tålmodighet*
Har så lyst at dette skal bli bra altså så eg krysser virkelig alt eg har!

 

Har fått spørsmål om hvorfor eg ikkje syr mønsteret på? Jo, det er absolutt et mønster eg kunne ha sydd på, meeen, det eg da er redd for er at når eg sitter med en ferdig strikka jakke hadde eg nok aldri satt i gang med den jobben 🙂 Da vil eg heller strikke det inn for da blir det liksom skikkelig slik eg vil ha det, dessuten er det ikkje alltid det blir like fint med maskesting. Har ikkje prøvd maskesting med dette garnet før så eg vet ikkje hvor godt tråden fyller, for hvis det hadde blitt glissent hadde eg blitt skikkelig sur! Satser heller på at eg BLIR fornøyd med måten eg gjør det på 🙂 Ikkje bare det, men da kan eg jo faktisk anbefale deg å gjøre det på denne måte om du vil gjøre noe lignende 🙂

Ahaa men nå skal eg bare ta meg en kjapp dusj, på med myke koseklær og tjukke strømper, rigge meg til med kaffi her i Go`stolen, finne en film/serie(?) og bare BLOKKE ut alt! 🙂 SÅååå DEILIG!

KOS DEG DU OGSÅ OG HA
EN AVSLAPPENDE SØNDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #poncho #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg