SOMMERGENSER TIL DE MINSTE – 2 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home og Linde Garn

Design av The Noble Thread

HAHA Tenk så herlig å strikke et par Franske Makroner inn i barnets garderobe! Her kan du virkelig kose deg med farger og lage utrolig mangen kombinasjoner!!

Orginalt strikke de i Cascade Ultra Pima som er et bimullsgarn, men her kan du også helt fin bruke DETTE og DETTE + at MerinoUll og RenBomull fra Linde Garn på Nille er helt supre!

 

Ikkje vær redd for å bruke Merino til sommerplagga, det går helt fint. Blir myke og deilige gensere og husk at det er ikkje alltid at sommeren er så varm 🙂

 

 

FRENCH MACAROON
Bildet over
Str Newborn —> 4 år
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Kristen Rettig

En liten lue som er designet til genseren på første bildet 🙂

 

TINY TOT
Bildet over
Str Newborn, Baby, Toddler og Child
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

 

Javel, noe som blir med på fest i kwell!??!? haha Nei, eg tenker at DET blir en ensom fest, bare nåla og meg, eller hva?? OMG hva har eg gjort med meg selv!?? hehe Det henger fortsatt 3 små nøster fast fordi mønstert fortsetter litt ned på den ene siden, men de nøstene skal eg fint overleve,
men ser absolutt ikkje frem til den nødvendige festen!

 

Var helt ubeskrivelig å få klippe bort alle de dinglende nøstene kan du tro, nå skal det bli en fryd å bare strikke over nesten hele mønstert 🙂

 

Nå har DibHassan fått spretta kaka som Ali laget tidligere så han koser seg stort 🙂 Tenkt du, i morgen er han jaggu meg 16 år!! Jøss, lille søte Jr liksom….Hvor i alle dager ble han av!?? Nå kan han se meg rett i øya og han måler høyde med meg mangen ganger i uka og mener selv han har passert mine
170 cm hehe Hvis ikkje så står det kun om millimeter 🙂

 

Før eg setter i gang dagens siste strikkeøkt skal eg bare lage til litt ny kaffi og så blir det Huskestue
og strikkings, fin søndags kwell det 🙂

KOS DEG!

Go`klem fra ei Letta Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #knit #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Eg gler meg til å få sjå når jakka blir ferdig. Herlighet førr ei dame 👍👍du er. Sitte her å strikka sokker eg, det har eg en tjangs til å ferdigstille. Har omtrent strikka 40 par no. Til søsken m/ektefelle, tantebarn m/partnere og tantebarns barn. Klappermegsjølpåskuldra 😂😂 No må eg snart strikke til mine egne. Håper du får ei god veke 👏

    2. Sølvi: WOW! 40 par!?!?! Eg har oppskrift og garn til 2 par sokker liggende her, de skal bli mine…..men eg utsetter de stadig for sokker blir ofte liggende og liggende selv om eg både elsker å strikke de og bruke de, men det er den der sokk nr 2 da…. 🙂

      Kos deg og ha ei flott uke du også 🙂

    3. Ej har funne ut at eg må strikke begge sokkene “samtidig” på en måte. Strikke et brot, så neste brot, så begge hællappene, felle hælen på begge, så felle inn til det antal masker eg vil ha på begge. Deretter går det svusj, svusj og så er det tåfelling. Då blir de likt ferdig 😂😂😂. Må finne sin lure måte

Siste innlegg