SMÅ TÆR VOKSER UHYRLIG FORT!

 

Små tottelotter vokser så alt for fort, ja det er bare å blunke så er de plutselig str 42 og stadig i vekst 🙂

 

DibHassan var ganske så liten da han kom til verden på en ganske så historisk dag som 9.april er 🙂
2,4 kg var mer enn nok å juble over, men nå, 60 kg senere er han virkelig blitt
en flott og skjønn ung mann på 16 år 🙂

 

 

 

DibHassan elsker bursdagene sine og BarnehageKrona fra 5 års dagen henger fortsatt ute i gangen 🙂

 

 

 

Frem til han var 6 år bodde me helt nede ved sjøen og det var nesten ikkje en dag uten at me var nede
i fjære å badet, fanget krabber, fisket og bare koset oss 🙂

 

 

 

Verken han eller Amira har noen sinne gått naken på ei strand! Det var noe eg ikkje likte og derfor aldri la opp til….Det var denne ene gangen da eg glemte extra badebukse!! Dib der i mot har som regel alltid en løsning så mens badebuksa tørket var han ganske snar kan du si! Hadde eg husket den extra badebuksa hadde eg jo ikkje fått dette Blinkskuddet! *ler* Elsker dette bildet 🙂 Her er han vel 4 år <3

 

 

 

Fra han var ganske liten har han alltid likt det eg strikket og helt fra han var 1,5 år har han vært en ihuga Harry Potter Fan! Gleden var stor da han det ene året fikk en extra gave: Strikkebok med hele HP Garderoben og denne Quidditch Sweater elsket han!

 

 

 

 

Min skjønne skjønne lille Jr!

 

 

 

 

 

1.skoledag i 2008

 


Jo eldre DibHassan blir jo mindre liker han å bli tatt bilder av, men eg har eg et glimt av han
fra da han reiste på Treningsleir i fjor sommer…

 

 

 

…og dette er fra nå i vinter på Skolens Akedag 🙂

Alt i alt, han har virkelig blitt en flott ung mann som i dag  altså fyller 16 år!

Jøss visste du at det er MYE en 16 åring kan gjøre UTEN samtykke fra oss som foreldre? hehe
Jepp, han ramset opp alt han hadde lest på Rettighetsplakaten for Barn/Ungdom på skolen 🙂
Det er neeesten så han kan bo for seg selv og klare alt alene haha

Neida, han har heldigvis ingen ønsker om å flytte så sant han ikkje må sier han 🙂
Det håper eg virkelig blir MANGEN år til!

 

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN
GUTTEN MIN
<3 

Go`klem fra ei meget stolt mamma <3

#bursdag #16år #denstoredagen #happybirthday #9.april 

4 kommentarer

Siste innlegg