BÁIRBRE – DENNE SKAL EG HA!! – STRIKKEOPPSKRIFT

 Design av Isabell Kraemer

 

Nå flipper eg spontant i vinkel her i sitter å koser meg med vrangbordstrikk! Har ventet på at noe som dette skulle dukke opp, ja for eg elsker V-Hals!!! Eg elske On The Beach som Isabell Kraemer designet for noen år siden og den strikket eg tvert og det må eg bare gjøre med denne Báirbre også!! Ahaaa det blir jo en deilig deilig Sommergenser hvis eg f.eks strikker den i Holst Supersoft!
Åååå
fytti det blir en deilig genser + eg er ganske sikker på at eg har mer enn nok garn på lager!

 

 

 

 Design av Isabell Kraemer

 

 

BÁIRBRE
Bildene over
Opp til 126 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

* * * *

Vel, eg blir jo litt matt eg av alt det fine som dukker opp, ja om trent hver eneste dag nesten! Er det rart det blir STRIKKE KØ!?? Stadig nye ting som bli lagt øverst på lista, ting skjøvet bakover for så
å plutselig rykke frem igjen, det er heller ikkje rart at mange “sliter” med Ufo`er!!! Eg eier jo ikkje en eneste Ufo! *ler* Eg kastet MYE da me ordnet garnrommet i fjor, men eg strikker stort sett i turnus!
På den måten er stort sett alle prosjektene min i “bevegelse” på en måte, skjønner? Pleier å si at om helsa holder så har eg MYE å gjøre når eg blir gammel og pensjonist 🙂

Nå er det straks middag, venter bare på at “besøket” skal bli ferdig og gå hehe Ting tar jammen meg TID må eg si, men satser på at alt blir bra til slutt 🙂 Eg får bare ta å strikke videre på
den vrangborda mens eg venter…og…venter 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG ETTERMIDDAG!

I dag har det vært hele 10 grader her!!! Jøss!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

“strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg