DEILIG OVERSIZE V-HALS

Design av Xiaowei HU

 

Lekker og enkel struktur strikket i deilig Merino, oversized og en skikkelig chill genser som også kan brukes til fint, ja over en tights f.eks 🙂 Personlig liker eg veldig godt V-Hals, det er behagelig å ha på seg og eg syns man blir litt mer kledd på en måte 🙂 Deilige lange ermer! Eg liker når ermene går litt ned på hendene og at de ikkje er smale og står inntil håndleddet, en veldig ledig og COZY genser 🙂
 

Denne kunne eg tenkt meg i tynn alpakka! Ahaa sånn Rett på Huden-Genser! Det er så nydelig
og mykt
<3 Det er ikkje til å unngå, men AKK eg ble ganske så betatt av denne ja…
skal gjøre et forsøk på å snike den inn i kø`en min 🙂

 

 

 

 

Design av Xiaowei HU

 

 

JIANYUE
Bildene over
Opp til 154 cm rundt brystet
StrikkesTop/Down

 

T.o.m 13.april får du 30% på denne oppskriften
og det blir trukket fra automatisk uten bruk av kode

* * * *

JuHuuu og Shallabais! Vettu ka?? I går kwell felte eg av jakken! Har prøvd den på og den ble flott på lengden og eg er glad eg strikket 1 rett og 1 vrang hvis ikkje hadde den trukket seg sammen for mye 🙂 Åååå denne kommer til å bli sååå fin! Du vet hva dette betyr? Hæ? YES! I dag, ja om en liten stund skal eg svippe første erm over på en pinne og da er det striper ALL The way!! Woop Woop!
Sallan, men det skal bli skikkelig kjekt og eg tror det kommer til å gå rimelig fort!!

Har fått spørsmål om eg har glemt Chunky Teppe mitt og det har eg altså ikkje! Eg har det her rett ved min side, men eg er sååå annige på denne jakken nå at det får vente 🙂 Satser på at nå blir det godt
og varmt leeenge og at eg ikkje får brukt for et tjukt teppe i tiden frem over hehe Etter jakken skal det dessuten får litt oppmerksomhet tenkte eg + et nytt prosjekt som eg bare MÅ starte på!

Ellers i dag skal eg selvfølgelig benytte meg av det fine været, tja et par 3 maskiner med sengetøy hadde ikkje vært så dumt! Du vet, soltørket rent sengetøy = Himmelsk 🙂

Ikkje skal eg ned å hente Dib heller for han har MatteTentamen og kommer hjem når han er ferdig 🙂 Senere når me kjører han på trening tenkte eg å foreslå for Ali at me tar oss en tur ut til sjøen et sted mens Dib trener, det blir i så fall årets første skikkelig tur 🙂 Været tillater det nå i allefall 🙂

Været er litt merkelig, ja som f.eks på lørdag; Da er det meldt sol og 8 grader frem til kl 12,
men PLUTSELIG kl 14 skal det plaskregne og bli hele 18 grader!?!?! Merkelig syns eg!
Uka etter ramler gradene ned til både 3,4 og 5….Skulle IKKJE forundret meg om det plutselig en dag suser snøfiller rundt i lufta! haha Tror eg avventer litt med å glede meg for mye over våren, men nyter det i nuet med at skyvedøra står helt opp og eg kan lukte at det er vår i lufta 🙂

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIG HERLIG DAG!

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #oversize #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg